שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מת מפצעיו הצעיר שהעיר לאדם על נהיגה פרועה בכפר טבאש בצפון

חדשות

מת מפצעיו הצעיר שהעיר לאדם על נהיגה פרועה בכפר טבאש בצפון, צילום: צילום: גלר
מת מפצעיו הצעיר שהעיר לאדם על נהיגה פרועה בכפר טבאש בצפון
29/07/2012, עו"ד אנה נודל

קטטה המונית התפתחה בעקבות הערה על נהיגה פרועה, שלושה אחים נפצעו מירי ואחד מהם נפטר מפצעיו; בהמשך הלילה נורו יריות לעבר ביתו של היורה ולעבר שוטרים

שלושה אחים מכפר טבאש שממזרח לחיפה נורו הלילה (מוצ"ש) ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. אחד האחים, בכר טבאש (23), נפטר בבית החולים, בעוד אח נוסף מאושפז במצב קשה ומצבו של האח השלישי קל.

מחקירה ראשונה של המקרה עולה כי הצעירים העירו לאדם שנהג בפראות ברחובות הכפר. בעקבות ההערה התפתחה קטטה המונית והנהג חזר לאחר זמן קצר עם כלי נשק, ירה לעבר הצעירים ונמלט מהמקום.

בעקבות הדיווח הגיעו לכפר כוחות גדולים של המשטרה כדי למנוע הפרעות סדר. בהמשך הלילה נורו יריות לעבר ביתו של היורה בכפר ולעבר השוטרים שבמקום. כמו כן במהלך הלילה הושלכו בקבוקי תבערה והוצת כלי רכב. המשטרה עצרה עד כה שני חשודים והיא עורכת חיפושים אחר חשודים נוספים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:138
קומיט וכל טופס במתנה