שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום חמור נגד קצין מג"ב בגין ניסיון אינוס

חדשות

כתב אישום חמור נגד קצין מג"ב בגין ניסיון אינוס , צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום חמור נגד קצין מג"ב בגין ניסיון אינוס
06/04/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

קצין ניסה לאנוס - המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, כתב אישום חמור נגד קצין מג"ב ברק אברהם (בן 25) בגין מעשה ניסיון אינוס של שוטרת מג"ב אחרת והדחה בחקירה

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד ליאורה נהון, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, כתב אישום נגד קצין מג"ב ברק אברהם (בן 25) בגין מעשה אינוס והדחה בחקירה.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

מכתב האישום המפרט את השתלשלות האירועים החמורה, עולה כי  בין המתלוננת והנאשם שררו יחסי ידידות והיה להם ממשק עבודה משותף. בערב 23.3.2017, אספה המתלוננת ברכבה הפרטי את הנאשם וקצין נוסף מביתם לאירוע.

בשעה 02:30  הנאשם והקצין הנוסף נסעו עם המתלוננת ברכב כאשר אחד מהם הציע כי יעצרו בביתו של הנאשם, המתלוננת נעתרה להצעה. לאחר שישבו בחצר הבית, נכנס הנאשם לדירה ושלח למתלוננת הודעה: "את באה?" המתלוננת נכנסה לדירה והשניים שוחחו מספר דקות. הנאשם ביקש להראות למתלוננת את הדירה והוביל אותה לחדר חשוך.

מיד עם כניסתם לחדר ניסה לנשק את המתלוננת שנשענה לאחור בעודה אומרת לנאשם כי הדבר אינו מתאים לה. חרף התנגדותה חבק הנאשם בחוזקה את מותנה, הצמיד את גופה לגופו, ונשק לה בכוח. לאחר מכן הפשיל את בגדיו ואת בגדיה של המתלוננת, השכיב אותה על ספה ונשכב מעליה.

הנאשם ניסה להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה של המתלוננת שהצליחה להזיז את הנאשם מעליה. לאחר זמן מסוים חדל לפתע הנאשם ממעשיו, התיישב על הספה והתנצל מספר פעמים בפני המתלוננת.

המתלוננת התלבשה, ויצאה במהירות אל עבר רכבה, ונסעה מהמקום. למחרת, לאחר הפצרות רבות מצדו של הנאשם, נפגשו השניים. במהלך הפגישה ביקש הנאשם להתנצל בפניה על שארע.

ביום 28.3.17, לאחר שהמתלוננת לא ענתה לשיחת טלפון של הנאשם, כתב לה הנאשם בוואטסאפ:"כרגע את מסננת אותי, אני מרגיש שאני מטריד אותך ועוד מפחד שאת תתלונני עליי למג"ד או המ"פ שלך אז זה לא כוונתי כי באמת חסר לי אם אני אסתבך". המתלוננת כתבה לנאשם כי רק עתה היא מבינה את ההשלכות של האירוע שהתרחש ביניהם, וכי היא מפחדת להישאר לבד בחדר עם מישהו. כמו כן הוסיפה כי היא פגועה ומאוכזבת ממנו ובקשה ממנו כי יתרחק. הנאשם שב והתנצל בפניה, וכן הציע כי יעזוב את הבסיס אם תבקש. כמו כן הוסיף: "מבקש ממך שזה לא יגיע לאזניים ערלות".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:169
קומיט וכל טופס במתנה