שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הנער איתן ילאו בן ה- 18 מרחובות מואשם ברצח מזעזע במהלך חגיגת חתונה

חדשות

הנער איתן ילאו בן ה- 18 מרחובות מואשם ברצח מזעזע במהלך חגיגת חתונה, צילום:
הנער איתן ילאו בן ה- 18 מרחובות מואשם ברצח מזעזע במהלך חגיגת חתונה
10/04/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד איתן ילאו, בן 18 מרחובות, בגין רצח ועבירות נוספות. "כתוצאה מהדקירות נפצע המנוח באורח אנוש, הוא הובל לבית החולים ולאחר מספר ימים מת מפצעיו" נכתב בכתב האישום

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה אתמול (א), כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד איתן ילאו, בן 18 מרחובות, בגין רצח ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מירב פליישר לוי,  בתאריך 16.3.17 נערכה חתונה בקריית עקרון. בין המוזמנים שנכחו בחתונה היו אחיו של החתן, המנוח שהינו אביו של החתן- משה קריסקי ז"ל, וילאו שהינו בן דודה של הכלה.

בסמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר, עמד אחיו של החתן בסמוך לבר המשקאות באולם ומזג לחתן ולכלה מים. בשלב זה קרא ילאו לאח ודרש ממנו: "תביא לפה 2 וודקה". לכך השיב האח כי אינו המלצר באולם אלא הוא אחיו של החתן. חרף זאת ילאו חזר על דרישתו לקבל וודקה, ומשדרישתו לא נענתה, קרא לעברו "אתה מרגיש גבר, תצא החוצה". בשלב זה וכדי שלא לעורר מהומה באולם, נעתר אחיו של החתן לבקשת ילאו, וסימן לו באמצעות ידו לצאת עמו אל מחוץ לאולם. השניים יצאו אל רחבת הכניסה, כשילאו מצויד בסכין. בין השניים התפתח דין ודברים מילולי שלווה בדחיפות הדדיות, תוך שילאו מאיים באומרו "אני אשחט את כולכם פה".  למשמע האיומים, פנה האח לעזוב את המקום, אך ילאו תפס בידו. בשלב זה הבחין האח כי ילאו שלף מכיסו את הסכין, והכה את ילאו בפניו, באמצעות כוס השתייה שאחז בידו.

למראה העימות בין השניים, הגיעו למקום המנוח ואורחים נוספים והפרידו בין השניים. בעוד מספר אורחים הרחיקו  את האח מילאו,  אחז המנוח בכתפיו של ילאו. ילאו כיוון את הסכין שאחז לעבר המנוח ודקר אותו חמש דקירות, בעוד המנוח ניסה להדוף את ילאו לאחור, ללא הצלחה. משהבחין האח במתרחש, השתחרר מהאוחזים בו ורץ לעבר המנוח, וביחד ניסו לנטרל את ילאו. בחלוף מספר שניות התמוטט המנוח בעוד האח המשיך להיאבק בנאשם בניסיון לנטרל אותו. תוך כדי המאבק ילאו דקר את האח, עד אשר הצליח האח לחלץ את הסכין מידי ילאו. במטרה לנטרלו דקר האח את ילאו בכתף ובברך.

כתוצאה מהדקירות נפצע המנוח באורח אנוש, הוא הובל לבית החולים ולאחר מספר ימים מת מפצעיו.

עוד לפי כתב האישום, לאחר מעצרו של ילאו, בשני מועדים במעמד העברתו מחקירתו במשטרה לידי משמורת שב"ס, נתפסו בידיו שני סכיני גילוח ושני להבים של סכין יפני שלא כדין.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד פליישר לוי מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי): "נסיבות ביצוע העבירה מצויות ברף העליון של עבירות האלימות ומעידות על מסוכנותו של ילאו, שנשא על עצמו סכין בה עשה שימוש קטלני כנגד אדם שבא בידיים חשופות להרגיעו. כך גם התוצאות הקשות של מעשי ילאו, שהביאו לקיפוד חיי אדם חף מפשע ופציעת אחר ביום שמחתם, זאת כאשר הלכה למעשה קטל ילאו את חיי מארחו בחתונה. גם מהעבירות הנוספות שיוחסו למשיב באישום השני והשלישי עולה מסוכנות יתרה מילאו, שעל אף היותו במעמד עצור הצליח לשים ידו על 4 סכינים שונים ולא חשש בשתי הזדמנויות שונות במהלך חקירת התיק להימצא בתחנת משטרה כשעליו הסכינים."

הפרקליטות מבקשת כעת את המשך מעצרו של ילאו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:64
קומיט וכל טופס במתנה