שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פרשה חמורה במגזר הדתי לאומי - בן 47 מאפרת הציע לקטינים לבצע "בדיקות זרע"

חדשות

פרשה חמורה במגזר הדתי לאומי - בן 47 מאפרת הציע לקטינים לבצע "בדיקות זרע", צילום: צילום: Getty images Israel
פרשה חמורה במגזר הדתי לאומי - בן 47 מאפרת הציע לקטינים לבצע "בדיקות זרע"
13/04/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

הותר לפרסום: כתב אישום נגד דרור הומינר, בן 47 מאפרת, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 וניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 – הציע לקטינים "בדיקות זרע"

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד דקלה לוי, הגישה היום (ה), לבית המשפט המחוזי בירושלים, כתב אישום חמור נגד דרור הומינר, בן 47 מאפרת, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 וניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על פי כתב האישום, בחודש אוגוסט 2016 פנה הומינר אל קטין יליד 2002 אותו הכיר מהשכונה בישוב אפרת אשר בגוש עציון, והציע לו לעבוד בניקיון חלונות בבית כנסת בו הוא עובד. הקטין הגיע לבית הכנסת ארבע פעמים, כאשר הומינר נמצא במקום, ועבד בניקיון חלונות בית הכנסת בתשלום. לאחר מכן פנה הומינר אל הקטין והציע לו לעשות "בדיקות זרע", תמורתן יקבל 70-100 ₪ זאת בכזב ולצורך גירויו וסיפוקו המיני של הומינר. הקטין השיב לו כי הוא מתלבט. מידי פעם שב הומינר ושאל אותו מה תשובתו. הקטין השיב בחיוב להצעת הומינר. השניים סיכמו כי הדבר יתבצע לאחר שהקטין יסיים את עבודת הניקיון.

ביום רביעי, בסוף חודש אוגוסט- תחילת חודש ספטמבר 2016, לאחר שהקטין סיים את עבודות הניקיון בבית הכנסת, ביקש ממנו הומינר להיכנס לשירותים של בית הכנסת וביצע בו מעשה מגונה. 

באישום נוסף, בתאריך 21.3.17, בסביבות השעה 12:30, עמדו שני קטינים בני 14 מחוץ לבניין המועצה והמתנ"ס בגוש עציון.  אחד הקטינים עישן סיגריה והומינר, אשר עובד במוקד של המועצה, פנה אליהם ושאל אותם בני כמה הם ואיך יתכן שיש להם כסף לסיגריות. הקטינים השיבו לו שיש להם כסף מעבודות מזדמנות. הומינר הציע לקטינים לעבוד יחד איתו בעבודות ניקיון בבתי כנסת בירושלים. הקטינים אמרו שישאלו את הוריהם. הקטינים הלכו מהמועצה ואחרי כמה דקות שבו למקום. הומינר פנה אליהם בשנית ואמר להם שיש לו הצעה נוספת בשבילם והציע להם שיתנו לו זרע. הומינר הסביר זאת בטענת כזב שהוא יבדוק את הזרע בבנק הזרע באשקלון, בעוד בפועל עשה זאת לשם גירויו וסיפוקו המיני ואמר להם שהם יכולים להרוויח 50-75 ₪. הומינר טען בפני הקטינים בכזב כי עליו לבדוק עם חברו שעובד בבנק אם יוכלו להיות לבד במתן הזרע ולאחר מכן אמר להם בכזב כי לא יוכלו להיות לבד, ואם ירצו הוא יוכל להיות איתם.

עוד עולה מכתב האישום, כי בתאריך 3.4.17, בסמוך לשעה 15:00, התקשר הומינר מטלפון המועצה אל הפלאפון של אחד הקטינים, אך הקטין לא ענה לשיחה. מספר דקות לאחר מכן הגיע הקטין לתחנת המשטרה ובתיאום עם החוקרים, התקשר בחזרה אל הומינר. לאחר שהקטין הציג את עצמו, הומינר שאל אותו אם יוכל להגיע ביום רביעי. הקטין אמר שיבדוק ובירר עם הומינר באשר ל"תרומת הזרע", ואמר כי הוא חושש. הומינר אמר לקטין "מה יש לך לפחד מזה? אין לך מה לפחד, זה טבעי כאילו... לא עושים עם זה כלום, אני אשים את זה בפח אפילו אחרי זה". בתשובה לשאלה מה עושים עם הזרע השיב הומינר "כלום רק רוצים לראות שזה משובח או לא". הומינר הסביר לקטין איך להגיע לבית כנסת בירושלים. בתשובה לשאלת הקטין אם עוד מישהו יודע על העניין, הומינר השיב בשלילה, וכי הדבר לא מפורסם ו"הם פעם ב-עושים מבצעים כאלה טובים". לשאלת הקטין הומינר אמר שהוא יהיה איתו יחד בשירותים, כי החבר שלו אמר לו שצריכים להיות צמודים, וזאת בתואנת כזב.

כעת מבקשים בפרקליטות את מעצרו של הומינר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:239
קומיט וכל טופס במתנה