שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הרב נועם בובליל מואשם באונס ומעשי סדום בקטינה וכן במעשה סדום בבן משפחה

חדשות

הרב נועם בובליל מואשם באונס ומעשי סדום בקטינה וכן במעשה סדום בבן משפחה, צילום: צילום: Getty images Israel
הרב נועם בובליל מואשם באונס ומעשי סדום בקטינה וכן במעשה סדום בבן משפחה
23/04/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

עוד מקרה חמור של עבירות מין במגזר הדתי - הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד נועם בובליל, תושב מעלה אדומים, בגין עבירות רבות של אונס ומעשי סדום, כנגד קטינה; מעשה סדום נגד בן משפחה בהיותו קטין וכן עבירות איומים, שיבוש והדחה

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד גלעד סוקולובר, הגישה היום (א), לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נועם בובליל, תושב מעלה אדומים, בגין עבירות רבות של אונס ומעשי סדום, כנגד קטינה; מעשה סדום נגד בן משפחה בהיותו קטין וכן עבירות איומים, שיבוש והדחה.

בובליל משמש רב בתלמוד תורה ומטפל, בין היתר, בנוער נושר. על פי כתב האישום, בשנת 2011 התבקש בובליל לסייע בעניינה של המתלוננת, שנשרה ממסגרות לימודיות, לשוחח איתה ולהכווין אותה. לאחר זמן מה, במהלך 2012-2013, בהיותה קטינה, ביצע בה בובליל מעשים מיניים רבים שלא בהסכמתה. בין השאר, בובליל אנס את המתלוננת, ביצע בה מעשי סדום ועוד. מעשיו נעשו כולם לשם סיפוק וגירוי מיני.

עוד עולה מכתב האישום כי בשנת 2007-2008, נכנס בובליל בשעת לילה למיטתו של קרוב משפחה, בהיותו קטין בובליל החדיר את איבר מינו של המתלונן לפיו, ומצץ אותו

כאילו לא די באמור ובחומרת המעשים המתוארים עד כאן. מכתב האישום עולה עוד, כי בחודש פברואר 2017 התקשר בובליל לבני משפחה, במטרה לשבש הליכים ולהדיחם בחקירה. בובליל התקשר במהלך חודש מרץ 2017, גם לאמה של המתלוננת ואיים עליה שיהרוס לילדיה את השידוכים, ובהמשך איים על המתלוננת לבל תגיש נגדו תלונה במשטרה.

במקביל להגשת כתב האישום הפרקליטות מבקשת כעת מבית המשפט המחוזי בירושלים לעצור את בובליל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:36
קומיט וכל טופס במתנה