שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ניהול מוניטין לעורכי דין: ניהול פסקי דין חיוביים בגוגל הם קריטיים עבורכם!

חדשות

ניהול מוניטין לעורכי דין: ניהול פסקי דין חיוביים בגוגל הם קריטיים עבורכם!, צילום: צילום: pexels
ניהול מוניטין לעורכי דין: ניהול פסקי דין חיוביים בגוגל הם קריטיים עבורכם!
28/07/2020, כתיבת מומחים

איך מתבצע ניהול מוניטין לעורכי דין בצורה חכמה בגזרת פסקי דין חיוביים בגוגל, המופיעים בצורות שונות ולעיתים שליליות? מדוע חשוב שעורכי דין ומשרדי עורכי דין יופיעו בכתבות חיוביות באתרי החדשות הגדולים? וכיצד הופכים את התוצאות בגוגל עליכם כעורכי דין, לתוצאות חיוביות ומזמינות?

 

בתחרות קיצונית בין עורכי דין – חייבים ניהול מוניטין!

מספר עורכי הדין לנפש בישראל נמצא בשיא עולמי כבר שנים רבות, המשמעות היא תחרות קשה בקרב עורכי דין עצמאיים ומשרדי עורכי דין הזקוקים לניהול מוניטין מקצועי, שמירה על שמם כחיוביים ואמינים ודאגה לשיווק ויחסי הציבור בגוגל וברשתות החברתיות. כמעט כל אדם בישראל יודע שישנה כמות בלתי נתפסת של עורכי דין בישראל, כל תחום משפטי מלא עד אפס מקום בעורכי דין פעילים: אם בשנת 2009 עמד יחס עורכי הדין באוכלוסייה על עו"ד אחד עבור 183 תושבים, בשנת 2018 היחס הצטמצם משמעותית ליחס של עו"ד אחד עבור 128 תושבים – יחס שכזה מקנה לישראל את התואר כמדינה עם הכי הרבה עורכי דין פר תושב בעולם, והתוצאה היא אחת: תחרות קיצונית בקרב עורכי דין עצמאיים ומשרדי עורכי דין.

 

אם בעבר כדי לשכור שירותי עורך דין בדקנו בדפי זהב, במודעה בעיתון או ששמם של עורכי הדין עבר מפה לאוזן, זהו כבר העשור השלישי שהתחרות על לב הלקוחות עברה לאינטרנט בדגש על תוצאות החיפוש בגוגל ובשנים האחרונות אף הנוכחות ברשתות החברתיות.

כדי לבלוט, להתבדל ולהציג מוניטין זוהר ומקצועי בתחום עריכת הדין, חייבים להיעזר בשירותי שיווק דיגיטליים, יחסי ציבור דיגיטליים ומהלכים אסטרטגיים נוספים כדי לבנות את המוניטין של עורכי הדין בצורה הטובה ביותר.

כל השירותים הדיגיטליים ברשת (גוגל והרשתות החברתיות) מרוכזים בחברת "ניהול מוניטין", המטפלת בחברות וגורמים רבים במשק הישראלי בכל גודל ובכל ענף במשק הישראלי: פיננסים, נדל"ן, הייטק, בידור, גיימינג, רפואה ואסתטיקה, מסעדנות ותחומים רבים נוספים.

מבין כל התחומים, תחום עריכת הדין זקוק לעבודת ניהול מוניטין רבה כדי לשמר את השם הטוב ברשת של עורך הדין או משרד עורכי הדין, באמצעות חברה המתמחה בתחום ניהול המוניטין.

 

כיצד מנהלים נכון פסקי דין ברשת?

הופעת פסקי דין בתוצאות החיפוש בגוגל מסייעת להצגת השקיפות וכן לאנשים רבים להשיג פרטים על פסקי הדין מתחומים שונים, להיחשף לעולם המשפט ואף להכיר את עורכי הדין המייצגים לקוחות פרטיים ומוסדיים.

עקב תחרות ענפה על התיקים והלקוחות הרבים, ישנם מקרים רבים בהם עורכי הדין יופיעו בפסקי דין שאינם מחמיאים להם ועלולים להיחשב כפסקי דין שליליים. יש אפשרות לבצע  הסרת פסקי דין שליליים  או לא רצויים על מנת לבצע מיתוג חיובי של שמכם ולהציג רק פסקי דין שניצחתם בהם.

חלק מפועלת ניהול המוניטין היא לסייע לכם לנהל בצורה טובה יותר את פסקי הדין המופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל, להציג פסקי דין חיוביים ולדאוג שהתדמית שלכם ברשת תישאר חיובית ומקצועית במקסימום האפשרי.

 

דואגים לתוצאות חיפוש חיוביות בגוגל וברשתות החברתיות לעורכי דין

ניהול מוניטין לעורכי דין מלבד פסקי הדין, תוצאות החיפוש בגוגל יכולות לעלות תוצאות רבות שחלקן לא מייצגות את עורכי הדין בצורה הטובה ביותר, חלקן אף יכול להפוך את המוניטין החיובי למוניטין שלילי: כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים על משרד עורכי הדין או עורך הדין עצמו, תכנים לא מחמיאים על עורכי הדין, אתרים שונים המתייחסים באופן שלילי לעורך הדין, אתר של משרד עורך דין שאינו מנוצל טוב או כזה שנבנה בצורה לא מספיק מקצועית וחיובית, רשתות חברתיות המכילות מידע רב כנגד עורך דין או משרד עורכי הדין, ביקורות שליליות בגוגל ביזנס ואתרי ביקורות נוספים על עורכי הדין ואזכורים שליליים רבים שיכולים לעלות בגוגל וברשתות החברתיות.

 

המטרה של "ניהול מוניטין" היא להפוך את המוניטין הקיים למוניטין חיובי, בין אם אין מספיק מידע חיובי על עורכי הדין ובין אם האזכורים בגוגל וברשתות החברתיות הן שליליים.

כדי להפוך את הביקורות לחיוביות, את הכתבות באתרי החדשות והתוכן הגדולים במדינה לחיוביים ולהציג רושם ראשוני חיובי ומקצועי, חברת "ניהול מוניטין" מנטרת את המידע עליכם ובונה תוכנית פעולה המתאימה למשרד עורכי הדין שלכם.

זכרו, לפעמים מספיק מספר ביקורות שליליות או כמה כתבות שליליות בודדות כדי לפגוע באופן משמעותי במשרד עורכי דין גדול, בעורכי דין עצמאיים מוכרים וכך גם בכל תחום וענף במשק.

 

מוניטין שלילי על עורך הדין בגוגל הוא מכת מוות לקריירת עריכת הדין

בתחרות קיצונית בעולם המשפטים, המתחרים שלכם רק ממתינים להזדמנות שלכם להיפגע בשמכם הטוב ובמוניטין שצברתם ולפעמים הם יהיו המקור לכל התכנים השליליים עליכם בגוגל וברשתות החברתיות.

המטרה שלכם היא להצליח להשיג את הלקוחות הגדולים, לבנות את הקריירה שלכם ולהגדיל את החוזק של משרד עורכי הדין – ללא ניהול מקצועי מבית חברת "ניהול מוניטין", במיוחד עם מוניטין שלילי בגוגל, סביר שלא תצליחו במשימה בעידן האינטרנט והדיגיטל.

כפי שעורך דין מייעץ ללקוח שלו כיצד לפעול או לא לפעול, חברת "ניהול מוניטין" מתמחה בכל הקשור למוניטין ברשת וממליצה לעורכי הדין שלא להזניח את המוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.

 

חברת ניהול מוניטין מתחייבת לסודיות מלאה

כפי שקיימת חובת סודיות בין עורך דין ללקוח, חברת "ניהול מוניטין" מתחייבת לשמור על סודיות בינה לבין לקוחותיה.

פעולת ניהול המוניטין מתבצעת לא פעם עבור לקוחות שהינם אנשי ציבור מוכרים, הרגישות להעדר חשיפה ברורה עבור כל סוג וגודל הלקוח.

פרטי הלקוחות לא מופיעים באתר שלנו ואנו מתחייבים לא לספק כל מידע אודות לקוחותינו.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
תקדין בטוויטר
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit.jpg
17 | S:56
קומיט וכל טופס במתנה