שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > למה כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

חדשות

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? , צילום: יובל זיו
למה כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?
18/08/2020, כתיבת מומחים

רוצים להשקיע בנדל"ן אך מבינים שעם מחירי הנדל"ן בישראל הדבר קשה ומורכב מאוד ולא מתאים לכל אחד? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

עורך הדין יובל זיו, מנכ"ל פסיפיק הולדינגס, אשר מלווה משקיעי נדל"ן ישראלים בארצות הברית כבר שנים רבות, מסביר במאמר זה למה כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב, ומדוע מדובר בהשקעה נכונה במיוחד עבור ישראלים.

חשוב לציין כי למרות כל היתרונות, מדובר בעניין מורכב, ולכן אם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית כמו פסיפיק הולדינגס אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך ותאפשר לכם לקבל תשואות גבוהות וקבועות על ההשקעה שלכם.

מגמת עליה לטווח ארוך

מאז משבר הסאב פריים אשר תקף את ארצות הברית בשנת 2008, הנדל"ן התייצב, והשנה האחרונה הפכה למוצלחת במיוחד. משקיעים רבים רואים תשואות גבוהות על השקעות שביצעו לאחר המשבר, במחירים נמוכים מאוד, וחלק כבר הגיעו למכירה של הנכסים ברווחים משמעותיים במיוחד. מגמת העליה הזו קבועה, ועל פי כל ההערכות, היא עוד תמשיך, ולכן אם אתם חושבים להפוך למשקיעי נדל"ן וליהנות מהכנסה פסיבית לחלוטין - זהו הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

מדד מחירי הנדלן בארצות הברית

מדד הקייס שילר, שהוא המדד המקובל ביותר לבחינת מחירי הנדל"ן בארצות הברית, מציג עליה משמעותית מידי שנה. כמובן, ארצות הברית זו לא ישראל, ואחוזי העליה שונים בין אזור לאיזור, כמו עליה ב30 אחוזים במדינות כמו קליפורניה, נוואדה ופלורידה, לעומת אזורים בהם העליה מתונה יותר כמו מדינות האמצע. לכל איזור אחוזי ביקוש משלו, אך בעבודה נכונה גם ניתן לחזות עליה באחוזי הביקוש וכך לאתר את האזורים הנכונים ביותר להשקעה.

ירידה במספר התחלות הבניה החדשות

על פי קצב גידול האוכלוסיה בארצות הברית, המשק האמריקאי זקוק ליותר ממיליון יחידות דיור בשנה, כאשר על פי ההערכות כרגע המספרים עומדים על כשבע מאות אלף יחידות דיור בלבד, מה שאומר שהעליה בביקוש עוד תמשיך ותעלה. בשנים האחרונות המיתון הגדול אשר שרר בארצות הברית חלף והמשק מתאושש, מה שאומר שיותר ויותר צעירים אשר בתקופת המיתון התגוררו עם ההורים, חוזרים לחפש דירות משלהם, והביקוש הולך ומתעצם.

עליה קבועה במחירי השכירות

משבר הסאב פריים גרם לרבים לאבד את הבתים אשר היו בבעלותם לטובת הבנקים, מה שהוביל מאז ועד היום לביקוש הרבה יותר גבוה למגורים בשכירות. כך משקיעים יכולים למצוא בתים לרכישה במחירים נמוכים יחסית, ומצד שני מחירי שכירות מקובלים גבוהים, מה שמעלה את אחוזי התשואה באופן משמעותי וניכר.

היעדר אלטרנטיבות בישראל

בפסיפיק הולדינגס המנוהלת ע"י יובל זיו כבר הבינו שמחירי הנדל"ן בישראל כבר מזמן חצו כל רף הגיוני, ועל פי ההערכות זה לא הולך להשתנות בקרוב, ויחד עם זאת, כבר אין ביקוש לשכירויות במחירים מופרזים כך שמשקיעים בדירות במחירים גבוהים לא יכולים לקבל תשואה משמעותית על ההשקעה שלהם, מה שהופך את ארצות הברית לאלטרנטיבה הרבה יותר טובה אשר תניב למשקיעים תשואות משמעותיות וגבוהות יותר.

והכי חשוב - אל תחכו. ככל שתקדימו לבצע את ההשקעות שלכם, כך תוכלו למצוא נכסים במחירים נמוכים ומשתלמים יותר. העליה במחירים ממשיכה, ואם תנצלו את הרגע תוכלו ליהנות מתשואה גבוהה והשקעה בטוחה לאורך זמן.

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:77
קומיט וכל טופס במתנה