שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > ניהול נכסים פיננסים במערכת יחסים – בעזרת הסכמות משפטיות

חדשות

ניהול נכסים פיננסים במערכת יחסים – בעזרת הסכמות משפטיות, צילום: pixabay
ניהול נכסים פיננסים במערכת יחסים – בעזרת הסכמות משפטיות
19/08/2020, כתיבת מומחים

מערכת יחסים זוגית, היא מערכת יחסים שבה יש צורך לתת את הדעת גם על אלמנטים קצת פחות נעימים, ובכללם גם ניהול פיננסי וכלכלי של החיים המשותפים של בני הזוג. לאורך כל שלבי מערכת היחסים ישנם אתגרים שיכולים להיפתר רק בעזרתו של עורך דין מומחה. ולכן, הפנייה לעזרת עו"ד משפחה אביחי דמארי, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות', היא ההחלטה הנכונה ביותר שאתם יכולים לבצע.

ליווי אישי בתהליך ההקמה של הבית המשותף

עוד לפני שאתם נכנסים תחת חופה וקידושין ואפילו כבר בשלבים הראשונים למערכת היחסים שלכם יתכן ותרצו למסד את הקשר, אפילו ברמה המשפטית. זוהי בדיוק הסיבה שגורמת ללקוחות רבים לפנות לעזרתו של עורך דין בפתח תקווה, עוד לפני מעמד החופה, בכדי להסדיר את מעמדם המשפטי ואפילו לחתום על הסכמים שיכולים בעתיד למנוע סכסוכים בתוך המשפחה.

חשיבה בהווה, על העתיד

הדברים הופכים חשובים שבעתיים לאחר הלידה של הילדים המשותפים. אז, יש צורך לדאוג גם לרווחה כלכלית בהווה ובעתיד של הילדים שלכם, זו היא הסיבה שגורמת ללקוחות רבים לפנות אל שירותי עורך דין צוואה ואפילו ליצור כמה גרסאות של מסמך צוואה איתן תוכלו להמשיך לעבוד בעתיד. ככל ויהיו לכם הסכמות מוקדמות יותר על הצרכים של הילדים שלכם, כך יהיה קל יותר לשמור על ההסכמה בין בני הזוג וליצור צוואה שוויונית והוגנת יותר לכולם.

הטיפול הנכון ביותר – בהתאם למצב הפיננסי שלכם

אבל כדי לבנות בצורה הטובה ביותר את היסודות לאותן הסכמות בתוך מערכת היחסים שלכם, אתם צריכים להתרגל כבר מתחילת מערכת היחסים להתקשרות עם עורכי דין. ככל שתהיו מאורגנים יותר, וככל שתסכימו לקבל את תפקידו של עורך דין הסכם ממון בתוך מערכת היחסים שלכם, כך יהיה קל הרבה יותר לשני בני הזוג להגיע להסכמות ואפילו להתפשר בנקודות הכי חשובות שיש. זוהי דרך ארוכה, משותפת וחשובה לשניכם, ולכן אתם רוצים לעשות את כל המאמצים על מנת לעזור לבן הזוג שלכם ולילדים להרגיש הכי בטוחים שיש בתוך הבית שלכם.

עו"ד משפחה אביחי דמארי, ממשרד עורכי הדין שטרית דמארי ושות' מלווה בשנים האחרונות משפחות רבות בתהליכים משפטים שונים, מורכבים יותר ופחות. זאת תוך היכרות לפרטי פרטים עם כל רזי החוק הישראלי, נכונות לספק מידע אמין ויכולות משפטיות מקצועיות, אותן צבר עו"ד אביחי דמארי לאורך שנים. לפרטים נוספים ויצירת קשר, התקשרו: 03-5185888

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:175
קומיט וכל טופס במתנה