שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קיבלת כתב אישום על נהיגה בשכרות? עורך דין תעבורה יכול לעזור!

חדשות

קיבלת כתב אישום על נהיגה בשכרות? עורך דין תעבורה יכול לעזור!, צילום: יח"צ
קיבלת כתב אישום על נהיגה בשכרות? עורך דין תעבורה יכול לעזור!
05/01/2021, כתיבת מומחים

משרד עורך דין תעבורה יערית אוליאל מסביר כיצד יכול לסייע לכם עורך דין תעבורה במקרה שנכשלתם בבדיקת מכשיר הינשוף ונמצאתם נוהגים בשכרות.

כמעט כל נהג יודע שהעונש על נהיגה בשכרות עומד היום על מינימום שנתיים פסילת רישיון ועונשים נלווים נוספים. לרוב, הנהגים שנתפסים שיכורים לאחר בדיקת ינשוף בטוחים שהמצב אבוד. רובם לא יודעים שעורך דין תעבורה יכול לתקוף את מהימנות התוצאות של בדיקת הינשוף. במאמר זה נסביר על קצה המזלג על עבודתה של עורך דין תעבורה יערית אוליאל, המתמחה בייצוג נהגים בתיקי נהיגה בשכרות.

אז מה בדיוק צריך לעשות עורך דין תעבורה המייצג נהג בתיק נהיגה בשכרות?

דבר ראשון, עליו לאסוף את כל חומר הראיות המצוי בתיק החקירה ואת כלל המסמכים המעידים על תחזוקת מכשיר הינשוף. מדובר בלא מעט מסמכים המצויים בידי המשטרה וזו האחרונה לא ששה להעבירם בנקל לידי הסניגור. הסיבה לכך ברורה – ככל שיהיו בידי הסנגור יותר מסמכים המעידים על עבודת השוטרים, כך גדל הסיכוי שעורך דין תעבורה מיומן ימצא כשלים בעבודת המשטרה. צריך להבין, בכדי שבית המשפט יוכל להרשיע נהג בעבירת נהיגה בשכרות בשל תוצאות בדיקת הינשוף, עליו לוודא מעבר לכל ספק סביר שתוצאות הבדיקה נכונות. משרד עורך דין תעבורה יערית אוליאל יודע לתקוף את תוצאות הבדיקה ולהראות כי מכשיר הינשוף לא תוחזק כראוי או כי השוטרים לא הפעילו אותו בהתאם להוראות היצרן והנהלים. תפקידו של עורך דין נהיגה בשכרות הוא למצוא את הספק הסביר בתוצאות הבדיקה וכך להביא לפסילתן.

איתור פגמים וכשלים בעבודת השוטרים

באכיפת עבירת הנהיגה בשכרות על כלל השוטרים והמתנדבים המשתתפים באכיפה לעמוד בכללים ובנהלים קפדניים ביותר. למשל, עליהם לתעד באופן מדויק באיזו שעה בדיוק נעצר הרכב בו נהג החשוד בעבירה, מי השוטר שעצר אותו ומי בדיוק השגיח עליו מרגע עצירת הרכב ועד לביצוע בדיקת הינשוף. די בכך שעורך דין תעבורה ימצא כי קשר העין עם החשוד נותק ולו לשנייה אחת בכדי להטיל ספק בתוצאות הבדיקה. כך, על השוטרים שעצרו את הנהג החשוד להמתין עימו 15 דקות בטרם יוכלו לדרוש ממנו לנשוף לתוך הינשוף. בזמן ההמתנה, חל איסור מוחלט על הנהג לאכול, לשתות, לעשן, לגהק או להכניס דבר מה לפיו או לאפו. מניסיוננו, השוטרים לא מקפידים על נהלים אלו. צוות המשרד עורך דין תעבורה יערית אוליאל יודע לאתר את הכשלים והפגמים שנפלו בעבודת השוטרים ולהשתמש בכשלים אלו להגנת הנאשם.

משרד עורך דין תעבורה יערית אוליאל

אם הוגש נגדכם כתב אישום על עבירת הנהיגה בשכרות, אל תפנו לכל עורך דין. עורך דין שאינו עוסק בתחום התעבורה לא ידע לתת לכם את ההגנה המירבית לה אתם זקוקים. למשרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל יש ניסיון רב שנים בייצוג נהגים בבית המשפט לתעבורה בעבירת נהיגה בשכרות. המטרה העיקרית בתיקים אלה היא להפחית כמה שניתן ממשך הפסילה. יש לזכור כי נהג שנפסל רישיונו בגין עבירה זו למשך יותר משנה, לא יוכל לחדש את רישיונו לפני שיבדק ע"י רופאי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. במרבית המקרים, עורכת דין תעבורה יערית אוליאל מצליחה להשיג ללקוחותיה הסדר מקל ופסילה לתקופה של מספר חודשים בודדים בלבד ואף להביא לביטולו של כתב האישום במקרים המתאימים. אל תתפתו לעורכי דין תעבורה המבטיחים לכם הרים וגבעות. תשאפו להגיע לתוצאה הטובה ביותר בנסיבות העניין ע"י עו"ד תעבורה מיומן.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:91
קומיט וכל טופס במתנה