שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > בית המשפט: תכשיטים מכובדים שתוכלו לענוד בבית המשפט

חדשות

בית המשפט: תכשיטים מכובדים שתוכלו לענוד בבית המשפט, צילום: freepik
בית המשפט: תכשיטים מכובדים שתוכלו לענוד בבית המשפט
11/04/2021, כתיבת מומחים

עובדת בבית משפט? עומדת להופיע בדיון חשוב? אין ספק שיש משמעות ללוק שלך, הן עבורך והן עבור הסובבים אותך.

אין כמו תכשיטים מכובדים על מנת לשדרג את הלוק בבית המשפט. אז איזה תכשיט יתאים לך? כל התשובות.

 

טבעות זהב עדינות

אם אתן רוצות ללכוד את העיניים של הקולגות שלכן לעבודה בבית המשפט, תוכלו לענוד טבעות זהב עדינות. האופציה הנפוצה והמומלצת ביותר היא טבעת זהב עדינה המשובצת ביהלומים שחורים, פשוט חגיגה לעיניים.

אם את ממש רוצה להרשים את הסובבים, תוכלו לבחור בשלושה יהלומים שחורים בגדלים שונים, שיעניקו לטבעת שלכן מראה מנצנץ ומיוחד. בנוסף, תוכלי לבחור בטבעת זהב מיוחדת עם חריטה, טבעת המעוצבת באופן מדויק בעל אזור מתרחב בחלקה הקדמי. מדובר בטבעת שתלכוד את העיניים של הסובבים אותך, שפשוט לא יפסיקו להסתכל עליה.

אופציה נוספת לטבעת מעניינת היא טבעת אבן חן צבעונית, טבעת זהב המשלבת אבן ספינל בגוון ירוק, ורוד או אדום. אמנם מדובר בטבעת עדינה, אך אין ספק שהאבן המשתלבת גורמת לה לבלוט קצת יותר, אך את עדיין שומרת על המראה המכובד. בכל אופן, לא משנה באיזו טבעת תבחרי, אנחנו ממליצים לך ללכת על קו עדין ומכובד, כזה שישתלב בקלות בנוף של בית המשפט, יכבד אותך ולא פחות חשוב, גם את הנוכחים.

אם את רוצה לשמור על לוק מכובד אך גם כזה שיעניק לך את הנוכחות שלך במרחב, לכי על טבעת זהב משובצת יהלום ספיר. מדובר בטבעת מינימליסטית באופן יחסי המשלבת ספיר בצבעים צלולים של כחול עם יהלום לבן מנצנץ. תמיד תוכלי בחור בצבעים נוספים במקום הצבע הכחול, אך בכוונה בחרנו להדגיש אותו מכיוון שהוא מצליח להשיג את האיזון המושלם בין הבולט לעדין.

עגילים מזהב

כשאנחנו מדברים על עגילים מכובדים, אין ספק שהאופציה הנפוצה והמומלצת היא עגילי חישוק זהב. האופציה הנפוצה ביותר עבורכן היא עגילי חישוק מזהב צהוב 14 קראט, עגילים קלאסיים, מכובדים וקלים המתאימים לכל אירוע, לרבות דיונים בבית משפט. אם אתן רוצות לשדרג את עגיל החישוק שלכן, תוכלו לרכוש חישוק מסולסל בקוטר 14 מ"מ, שהוא למעשה גם עגיל מכובד וגם משודרג מבחינת העיצוב והעניין שהוא גורם למתבוננים בו.

אם אתן באמת רוצות לשדרג את הלוק שלכן בבית המשפט, זה הזמן לשלב גם יהלומים בעגילים. אופציה מהממת ואיכותית במיוחד היא לרכוש עגילים המשובצים ביהלומים 14 קראט. מצד אחד, הזהב משחק פה תפקיד ומעניק לעגיל שלכן את המראה היוקרתי והעדין, ואילו היהלומים המשובצים יגרמו לכן לנצנץ לכל עבר, כך שפשוט אף אחד לא יוכל להתעלם מהנוכחות שלכן.

אופציה נוספת שתוכל לעניין אתכם היא עגילי זהב צמודים. אז נכון, בניגוד לעגילים שציינו מקודם, מדובר בתכשיט שקצת פחות מבקש לקבל תשומת לב. אבל, וזה אבל גדול, מדובר בתכשיט מכובד ביותר, כזה שגם יגרום לכן להתבלט במרחב, אך בד בבד גם להרגיש צנועות ומאופקות.

את העגילים הצמודים ניתן לבחור במגוון רחב של צורות, החל מעגילים בצורה של כוכב ועד לעגילים בצורה של נוצה. לא משנה באיזו דוגמא תבחרו, תמיד מומלץ ללכת על הקו המאזן שבין עיצוב צעקני לכזה שקצת מבקש להיות נחבא אל הכלים, זה פשוט ידליק את הסובבים אתכן.

שרשראות זהב

האמת היא שאם כבר אתן מחפשות תכשיט שיעשה את ההבדל ויגרום לכם להיות נוכחות בבית המשפט, אין ספק ששרשרת זהב היא הפתרון עבורכן. האופציה המועדפת עלינו היא שרשרת זהב עדינה בעלת שיבוץ של שני יהלומים בחיתוכים והגדלים שונים.

מדובר למעשה בשרשרת בעלת תליון א-סימטרי שעליו משובצים שני יהלומים בגדלים שונים. התליון מחובר לשרשרת באמצעות לולאה עדינה ולמעשה ומקבע אותו אליה ושומר על הנוכחות שלו. שרשרת כזו שומרת באופן מובהק על האיזון שבין הרצון להיות בולטת מידי ובין השאיפה להשיג לוק מכובד אך גם צנוע במקצת.

אם המטרה שלכן היא להתבלט, תמיד תוכלו ללכת על שרשרת זהב עם תליון משובץ יהלום שחור. הניגוד המובהק הזה בין הצבע של הזהב והצבע השחור הבוהק, פשוט לא יאפשר לסובבים לפספס אותך. בתוך כך, את מאפשרת לעצמך גם להיות בולטת בבית המשפט, אך גם כמובן לשמור על לוק מכובד ביותר.

צמידים מזהב

האמת היא שצמיד הוא אחלה תכשיט משלים שיוכל לסייע לך להגיע ללוק שאת הכי רוצה בבית המשפט. אחת האופציות הנפוצות והמועדפות עלינו היא צמיד זהב חריטה מלבני. מדובר בצמיד בעל שרשרת גורמט עם חוליות מלבניות, הוא מתאים לנשים וגברים כאחד אגב וניתן לחרוט עליו מספרים ואותיות.

אנחנו כבר יכולים לדמיין צמיד כזה עם חריטה של בן הזוג, בת הזוג או אפילו הילדים. בסופו של דבר, אם אתן מחפשות תכשיט שגם ישדרג את הנוכחות שלכן בבית המשפט מצד אחד, וגם יהווה עבורכן תכשיט סנטימנטלי מצד שני, זה בדיוק הפתרון המתאים.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:104
קומיט וכל טופס במתנה