שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > משכנתא לכל מטרה גם כאשר הנכס מעוקל והלקוח מוגבל – עוזרים לך למצוא את הפתרון !

חדשות

משכנתא לכל מטרה גם כאשר הנכס מעוקל והלקוח מוגבל – עוזרים לך למצוא את הפתרון !, צילום: PEXELS
משכנתא לכל מטרה גם כאשר הנכס מעוקל והלקוח מוגבל – עוזרים לך למצוא את הפתרון !
13/04/2021, כתיבת מומחים

משרדינו "פרץ פיננסים" מלווה עסקאות רבות ומגוונות בתחום המשכנתאות הבנקאיות וגם בתחום המשכנתאות החוץ בנקאיות תחת מוסדות מפוקחים.

משכנתא חוץ בנקאית הופכת להיות כלי פיננסי לגיטימי שלעיתים עולה על הביצועים של המשכנתא הבנקאית המסורתית בעיקר במהירות התגובה והבנת העסקה תוך 1-3 ימי עסקים בלבד.

משכנתא חוץ בנקאית ניתנת בכל גוף ו/או מוסד פיננסי שאיננו בנק לרבות: חברות ביטוח, קרנות נדל"ן חברתיות, קרנות הון, קרנות משקיעים ועוד.

כיום במדינת ישראל ישנן מעל ל- 60 גופים חוץ בנקאים שיודעים לתת משכנתא חוץ בנקאית בצורה מהירה, ובריביות חד-ספרתיות, יש לציין שמדובר במשכנתאות גם לאותם אנשים שנמצאים על-סף איבוד הבית שלהם ולפני שלב של כינוס נכסים.

במקרים שבהם מבקש ההלוואה כבר נקלע לבעיות תזרימים מכל סיבה, והבנק כבר החל להחזיר שיקים והוראות קבע, העיקולים לא רחוקים מלהגיע וכונס הנכסים עלול לבצע מימושים כואבים, כאן אנחנו נכסים לעצור את כדור השלג. כמו כן, בהליך של הקפאת הליכים גם ניתן לתת את הפתרון של משכנתת הגישור בצורה מהירה ללקוח ובכך הלקוח יוכל לשלם את מלוא העיקולים, ליישר את ההדורים ובכך להתחיל דרך פיננסית חדשה עם אופק חיובי.

לאחר 2-3 שנים של התנהלות בנקאית תקינה, ניתן להוציא את הלקוח למשכנתא בנקאית רגילה, ובכך הצלחנו לשמור על רמת החיים של הלקוח בביתו, ללא מימוש מהיר של הנכס בצורה חד-צידית ובמחיר מימוש נמוך ממחיר השוק, מקרים רבים כאילו הגיעו למשרדינו והצלחנו לתת מענה מקיף, מהיר וחסכוני, ולמנוע גם אובדן כלכלי וגם עוגמת נפש ללקוח ולכל משפחתו.

מקרים נוספים ושכיחים שקיימים בתחום המשכנתאות גישור הינם בגין עסקאות נדל"ן עם לוח-זמנים קצר, לבנק המסורתי קיימת מוגבלות לממן מעבר לשיעור שבנק ישראל התיר לו בגין דירה שנייה 50%, וכאן אנחנו יודעים להגיע להלוואות גישור של 70% ואפילו גם ל- 80%, ובכך הלקוח ידע לבצע את העסקה ללא הפרות חוזה וקנסות מיותרים.

תחום המשכנתאות נמצא בשינוי מתמיד, מנגד, הבנקאות עדיין נמצאת במציאות של אם אתה לא נקי פיננסית אין טעם שבכלל תגיש בקשת משכנתא. למעשה פלח גדול באוכלוסייה אינם נקיים, חלקם אינם בעלי הכנסה קבוע, לעיתים ההכנסה המוצגות אינן מייצגות את יכולת ההחזר של הלקוח, ולמעשה עלולות להשתרשר בעיות רבות שיגרמו לבנקאי המשכנתאות בסניף לדחות את הבקשה על הסף.

משרדינו "פרץ פיננסים" מלווה על ידי צוות כלכלנים מובילים, ויחד בשיתוף פעולה עם עו"ד, שמאים ורו"ח. כל זה במטרה לתת ללקוח אשר צריך את ההלוואה כנגד הנכס את הפתרון המיוחל, שלעיתים נראה בלתי אפשרי.

משכנתאות חוץ בנקאיות הינן לטווחים קצרים של 2-3 שנים, אך כיום ישנן גופים ומוסדות פיננסים שנותנים את המשכנתאות לטווחים ארוכים של 20, 30 ואפילו 40 שנה, כך שהתחרות מול הבנקים במסלולי משכנתא לכל מטרה קיימת הן בריביות והן בשיעורי המימון, ולמעשה התחרות עושה טוב לכולם.

אנחנו יודעים להתמודד עם מגוון רחב של נכסים כולל: משקים, דירות מגורים, משרדים, נכסים מסחריים, זכויות בנייה וקרקע לבנייה וברישומים מגוונים כגון: טאבו, מנהל מקרקעי ישראל, בר-רשות, מושע ועוד.

כפי שעולם המשכנתאות משתנה ומתפתח, כך גם הפתרונות משתנים והשוק הופך למשוכלל יותר. משרדינו אינו קופא על השמרים, אלא תמיד ממציא את עצמו מחדש, נפגש עם מנהלי קרנות, מתעדכן בכל קרן או מסלול חדש שנפתח בשוק המשכנתאות והכל במטרה ובחשיבה על צרכי הלקוח, וגם כאשר העסקה נראית תחילה בלתי-אפשרית, אנחנו חותרים לפתרון ובדר"כ עומדים ביעדים.

סוגי המשכנתאות והפתרון לעסקאות אותם אנחנו יודעים להציע כוללות: משכנתאות וגישורי הלוואות ללקוחות מבוגרים (מעל גיל 70), לקוחות ללא יכולת החזר מוצגת, לקוחות מוגבלים ומוגבלים חמור, לקוחות בעלי תיקי הוצל"פ פתוחים וגם וכאשר הנכס מעוקל, לקוחות אשר רוצים לקבל הפטר ולשלם לנאמן סכום מוסכם, ולמעשה אנחנו פותרים את מלוא הבעיות ללקוח.

 

משרדינו "פרץ פיננסים" מתמחה בגיוס אשראי הן כנגד נכסי נדל"ן והן בהלוואות לעסקים מקרנות מדינה, המטרה היא שכאשר לקוח פונה אלינו עם מצוקת תזרים הוא יצא עם פתרון תזרימי ישים שיספק לו את צרכיו, גם וכאשר מדובר במקרים מורכבים. אנחנו מאמינים שמקצועיות יחד עם אמינות הם אבני היסוד להצלחה כלכלית ארוכת טווח של לקוחותינו.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:167
קומיט וכל טופס במתנה