שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > פוחדים להתגרש כי חוששים מה יקרה לילדים?

חדשות

פוחדים להתגרש כי חוששים מה יקרה לילדים? , צילום: התמונה באדיבות אילן סולטן
פוחדים להתגרש כי חוששים מה יקרה לילדים?
28/02/2022, כתיבת מומחים

גירושין וילדים זה עסק לא פשוט בכלל ואני חייב לומר לכם, שאני לגמרי מבין אתכם. הנסיון מראה שאחד הפחדים הגדולים של בני זוג שמתגרשים הוא: מה יהיה עם הילדים? איך נדאג לזה שהגירושים שלנו לא יפגעו בהם?

ואתם צודקים. לצערי הרב, להרבה מאוד זוגות שמתגרשים, יש קושי לראות את הצרכים של הילדים שלהם, מבעד לרגשות כמו כעס, נקמה ועוד רגשות שליליים שעולים ומציפים אותם בתהליך הגירושין. גירושים עם ילדים– זה באמת לא משחק ילדים ...

יש דעה בציבור שבעיקר נשים חוששות להתגרש בגלל שהן פוחדות שבן הזוג שלהם יתנקם בהן דרך הילדים. אבל אני חייב לומר, שאני פוגש את החשש הזה אצל שני בני הזוג. אנחנו יודעים שעד לא מזמן אחריות הורית הוענקה אוטומטית לאם, והדעה הזאת עדיין מוטבעת אצל גברים רבים, למרות שהיום בתי המשפט כבר נוטים לזמני שהות שווים בין ההורים. ועדיין, גם הרבה מאוד אבות חוששים להתגרש ופוחדים שהאישה תשתמש בילדים נגדם.

לא משנה אם זה מגיע מהצד של האם או של האב, שימוש בילדים נגד אחד ההורים במהלך הגירושין, הוא מהלך פסול לחלוטין.

אם אתם מחפשים את הדרך הנכונה להגן על הילדים בתהליך הגירושין, אתם צריכים פשוט - להתגרש אחרת.

לפני שאני ממשיך, אני כבר רוצה לומר למי שקשה לו לקרוא הרבה מלל, שהכנתי וידאו קצרצר בנושא. פשוט לחצו על הקישור בסוף הכתבה- ואתם יכולים לראות ולשמוע במקום לקרוא.

ועכשיו נמשיך- מה זה להתגרש אחרת?

להתגרש אחרת זה אומר, להחליט להתגרש בתהליך של גישור גירושין שמתקיים בהסכמות שמתקבלות ע"י שני בני הזוג, כאשר אני, המגשר, מוביל את התהליך ומשמש המגן והשומר של הילדים שלכם.

ולמה אני חושב שגישור גירושין הוא הדרך לשמור על הילדים?

כי בתהליך של גישור גירושין, הילדים עומדים לנגד עיניי. אני מעלה בפניכם את כל התרחישים האפשריים שצריך להגיע עליהם להסכמה, ואנחנו מגיעים לפתרונות הטובים ביותר עבור הילדים שלכם, שמוסכמים על שניכם, ביחד.

התהליך הזה, עוזר לנטרל את הרגשות הקשים שצפים אצל רובנו במהלך הגירושין, ולא תמיד אנחנו מצליחים לשלוט בהם.

תהליך של גישור גירושין מאפשר לכם לשים בצד את הרצון לריב ולפגוע אחד בשני, ולהתאחד למען הסכם גירושין שיהיה נכון עבור הילדים שלכם.

בתהליך גישור גירושין, הילדים שלכם לעולם לא יהיו כלי לפגיעה אחד בשני, כמו שיכול לקרות בבית המשפט.

בתהליך של ייצוג משפטי ע"י עורכי דין בבית המשפט, הנטייה היא דווקא לעורר ריבים. התהליך הזה מעורר רגשות שליליים, שמשפיעים באופן טבעי עליכם בבית היום, על הילדים שלכם היום וגם לעתיד.

לעומת זאת, כאשר אתם מגיעים להסכמות לגבי הסכם הגירושין, אתם חוזרים הביתה רגועים יותר. שלמים יותר.

אתם מרגישים את השינוי מרגע שהתחלתם בתהליך הגישור. במקום לגרום לעלייה ברגשות שליליים, התהליך עוזר לכם לנטרל אותם, במהלך להגעה להסכמות. לכן אני אומר שכבר ביום יום בבית, עוד לפני שהתגרשתם סופית, אתם יכולים להתנהל באופן רגוע ובריא יותר. ואנחנו יודעים, שמה שההורים מקרינים- הילדים מיד סופגים.

התפקיד שלי כמגשר, הוא גם לדאוג  לכך שכל הצרכים של הילדים שלכם יבואו לידי ביטוי בהסכם הגירושין. כאן אני מדבר כמובן על הצרכים של הילדים שלכם כיום, אבל רוב האנשים חושבים שהסכמי גירושין מסתיימים בגיל 18, כשהילדים כבר בגירים.

אולי תתפלאו, אבל תתפלאו- אני דואג גם לצרכים של הילדים שלכם גם אחרי גיל 18! כי אמנם מגיל 18 הם כבר לא קטינים, אבל הם עדיין הילדים שלכם, ועדיין יש דברים שבהם הם זקוקים לכם. בוודאי בעולם שהולך והופך לקשה ותחרותי יותר, הילדים שלנו צריכים אותנו לאורך יותר שנים.

לכן, אם הילדים שלכם חשובים לכם- יש לי בקשה אחת: אם החלטתם לסיים את הנישואים, תעשו את זה בכבוד, בדרך של יישוב סכסוכים- גישור גירושין.

אתם מוזמנים להתקשר אלי לטלפון 072-3301412   לקבוע את הפגישה הראשונה, בדרך שתאפשר לכם להתגרש בכבוד, ולשמור על הילדים שלכם. מוזמנים לבקר באתר הבית שלי: https://hagishur.co.il

https://www.youtube.com/watch?v=VwPVfcTmGzA&t=8s

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:9
קומיט וכל טופס במתנה