שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > תג חניה לנכה - כל מה שאתה צריך לדעת

חדשות

תג חניה לנכה - כל מה שאתה צריך לדעת, צילום: CANVA
תג חניה לנכה - כל מה שאתה צריך לדעת
25/04/2022, כתיבת מומחים

תג חניה לנכה הוא מדבקה המוצבת על שמשת הרכב המעידה על כך שבעל הרכב נכה. התגים הם בדרך כלל לבנים וצורתם מלבנית. הם ממוקמים על השמשה הקדמית של כלי רכב, אך ניתן למקם אותם גם על אחת המראות האחוריות או על שתיהן.

מהו תג חנייה לנכה?

תג חניה לנכה הוא מדבקה המוצבת על שמשת הרכב המעידה על כך שבעל הרכב נכה. התגים הם בדרך כלל לבנים ומלבניים בצורתם וממוקמים על השמשה הקדמית של כלי רכב, אך ניתן למקם אותם גם על אחת מראות אחורית או על שתיהן.

תג חניית נכים הוא תג קטן, עגול ולבן, המציג את הסמל הבינלאומי לנגישות. לרוב הוא ממוקם על לוח המחוונים של הרכב או על גב כיסא גלגלים. תג חניה לנכה מאפשר לבעלי מוגבלויות לחנות באזורים ייעודיים ללא צורך בתשלום עבור החניה. בדרך כלל הם נראים למרחוק וזמינים גם במגוון צבעים. תג חניה זה  הוא תו חניה מיוחד המופק לאנשים עם מוגבלות. זה מאפשר להם לחנות מבלי לשלם עבור מקום החניה. התג מונפק על ידי רשויות ציבוריות כגון רשויות המדינה, המחוז והעיר, כאשר ניתן להנפיק במגוון צורות כולל מדבקות, תגי תלייה או היתרים זמניים

למה כדאי להסתייע בשירות של עורך דין?

במקרה של הפקת תג חניה לנכה יש חשיבות עליונה להיוועץ עם משרד עורכי דין בעת הגשת הבקשה על מנת לבנות את הטיעונים המשפטיים בחוכמה. עורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יציג את הטיעונים לקבלת תג החנייה ויפעל לאיסוף הראיות על מנת לאפשר למגיש הבקשה לקבל את התג ללא כל בעיות תוך איסוף של ראיות במטרה לאפשר את קבלת התג במהירות. מכאן, קיימת חשיבות עליונה לפנות לשירות של עורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב  בתחום אשר יגייס את כל הידע העומד לרשותו. יש לציין כי גם במקרה בו התביעה נדחתה, הרי יש מה לעשות ואפשר להגיש ערר משפטי הכולל טענות משפטיות. היוועצות עם עורך דין מקצועי ומנוסה אשר לו שנות ניסיון רבות עשוי להועיל בהחלט ולכן חשוב לעשות זאת.

 למה חשוב להחזיק בתג חנייה לנכה?

ישנן סיבות רבות לכך שחשוב להחזיק תג חניה לנכה. ניתן להשתמש בו על מנת להראות שלאדם יש מוגבלות ויש לכבד את זכויות החניה שלו. מספר האנשים עם מוגבלות הולך וגדל והמשמעות היא שיהיו יותר ביקוש לתגי חניה לנכים. הסיבה לכך היא שהם נחוצים על מנת להבטיח שמי שזקוק להם יוכל להתנייד ללא כל בעיה.

תגי חניה לנכים הם דרך מצוינת לעזור לכם לחנות באזור בטוח ונגיש. הם יכולים לשמש אנשים עם מוגבלויות כדי לזהות אותם ככאלה, והם יכולים לשמש גם אנשים הסובלים ממצבים רפואיים הדורשים זמן רב להתאושש. מדובר על אמצעי זיהוי לבעלי מוגבלות. ניתן להשתמש בתגים אלו לחנייה במקומות חניית נכים ייעודיים ולהראות שהנהג אינו עובר על שום חוק. חשיבותם של תגים אלו היא שהם מאפשרים לאנשים עם מוגבלות להזדהות בקלות כנכים ולהימנע מהטרדה מצד קציני אכיפת החוק או נהגים אחרים.

בסיכומו של דבר

אם מגיע לכם  תג חניה לנכה, אתם גם עשוי להיות זכאים לזכויות נוספות. בנוסף לתג נכה, אתם עשויים להיות זכאים לשלל זכויות נוספות (למשל: מביטוח לאומי ומחברות הביטוח). מכאן, שמאוד חשוב להתייעץ עם עורך דין למיצוי מלוא הזכויות המגיעות לכם. היוועצות עם גורם מקצועי כמו עורך דין מקצועי בתחום תסייע לכם בקבלת התג ללא בעיות. 

משרדה של עורכת הדין ספיר כהן דגן עוסק ומתמחה בהגשת בקשות לתג חניה לנכה מול משרד התחבורה. 

הבקשות לתג נכה שמוגשות על ידי עורכת הדין ספיר כהן, מלוות במכתב מקדים החתום על ידי עו"ד והכולל חקיקה ופסיקה לפי הצורך.

לא פעם משרדה של עו"ד ספיר פעל בהגשת תביעות בבית משפט כנגד משרד התחבורה לצורך קבלת תו חניה לנכה.  למשרדה הצלחות רבות בתחום גם בהגשת הבקשות וגם בתביעות בבית המשפט.

משכך, למיצוי זכויות רפואיות ובקשות לתג נכה – חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחום.

פנו למשרדה של עו"ד ספיר כהן בייעוץ ראשוני ללא התחייבות -

077-3310393

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:221
קומיט וכל טופס במתנה