שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > יועצת משפטית חדשה לרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור – עו"ד מאיה לדרמן

חדשות

יועצת משפטית חדשה לרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור – עו"ד מאיה לדרמן, צילום: צילום: גטי ישראל
יועצת משפטית חדשה לרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור – עו"ד מאיה לדרמן
19/10/2016, מערכת תקדין

לדרמן נבחרה ע"י ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה לתפקיד היועצת המשפטית של הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים. ראש הרשות ד"ר שלומית ווגמן- רטנר: "תרומתה המקצועית נחוצה לאתגרים הרבים עמם מתמודדת כיום הרשות בזירה המקומית והבינלאומית"

היועצת המשפטית החדשה של הרשות להלבנת הון ומימון טרור היא וע"ד מאיה לדרמן. לדרמן החלה את עבודתה ברשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור בשנת 2005 ובחמש השנים האחרונות שימשה כסגנית היועצת המשפטית ברשות.

 

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

 

במשרד המשפטים מציינים כי לעו"ד לדרמן ניסיון ומומחיות בתחום איסור הלבנת הון ומימון טרור ובתחום האכיפה הכלכלית, ובשנים האחרונות הובילה תהליכים מורכבים דוגמת הערכת הסיכונים הלאומית, הליכי הביקורות הבינלאומיות על מדינת ישראל וקידום חקיקה, רגולציה ונהלים בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים בתחום.

עו"ד לדרמן מוסמכת כמעריכה בינ"ל של ארגון Moneyval לביצוע ביקורות בתחום יישום הסטנדרטים הבינ"ל בתחום איסור הלבנת הון ומימון טרור, ומשמשת כיום כמעריכה בינלאומית בביקורת שמקיים כח המשימה הבינלאומי ה - FATF. כמו כן, בשנים האחרונות שימשה כנציגת המדינה במליאת ארגון Moneyval וריכזה את הפעילות השוטפת מול הארגון.

לדרמן בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר ראשון נוסף בחשבונאות וכלכלה. את דרכה המשפטית החלה בהתמחות בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כתבה שני ספרי משפט בסדרה "עיונים בסדרי דין".

 ראש הרשות, ד"ר שלומית ווגמן- רטנר, בירכה על המינוי וציינה "עו"ד לדרמן בעלת ניסיון עשיר בתחום והיא מוכרת בארץ ובעולם כמומחית מהמעלה הראשונה בתחום איסור הלבנת ההון ומימון הטרור. בשנים האחרונות הובילה עו"ד לדרמן תהליכים מורכבים ומשמעותיים וסייעה במיצובה של הרשות בחוד החנית של העשייה בתחום. תרומתה המקצועית נחוצה לאתגרים הרבים עמם מתמודדת כיום הרשות בזירה המקומית והבינלאומית ואני בטוחה כי בתפקידה כיועמ"ש הרשות היא תמשיך לסייע לרשות להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו."

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:62
קומיט וכל טופס במתנה