שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > הנהג שהקליט לכאורה את יאיר נתניהו מאיים לתבוע דיבה את "הצל"

חדשות

הנהג שהקליט לכאורה את יאיר נתניהו מאיים לתבוע דיבה את "הצל", צילום: עו"ד יניב לנקרי. צילום: באדיבות המצולם
הנהג שהקליט לכאורה את יאיר נתניהו מאיים לתבוע דיבה את "הצל"
10/01/2018, עו"ד לילך דניאל

לאחר שייחס לו את הקלטת השיחות המביכות של יאיר נתניהו שמסעירות את המדינה בימים האחרונים, שלח אתמול רועי רוזן מכתב התראה ליואב אליאסי ("הצל") בו טען כי מדובר בפרסום לשון הרע כלפיו. בפוסט, שפרסם אליאסי בעמוד הפייסבוק שלו, כינה בין היתר את רוזן "עובד ממורמר", "מרגל" ו"סוחר בהקלטות עבור בצע כסף"

סערת יאיר נתניהו ממשיכה להכות גלים: לאחר שביום שני האחרון פורסמו בערוץ 2 הקלטות מביכות שבהן נשמע בנו של ראש הממשלה משוחח עם חבריו באופן בלתי הולם, כעת מאיים רועי רוזן, מי שככל הנראה מיוחסת לו הקלטת השיחות האמורות, לתבוע את יואב אליאסי, "הצל", בעקבות פרסום מכפיש בדף הפייסבוק הפופולארי שלו המונה כמה מאות אלפי עוקבים.

בפוסט, שפורסם זמן קצר לאחר שהתפוצצה הפרשה, כתב הצל בין היתר על רוזן "זה מי שהקליט את יאיר נתניהו – עוד עובד ממורמר שהיה הנהג של מעון ראש הממשלה לשעבר. אי אפשר לסמוך על אף אחד, הוא אשכרה הקליט את מה שקורה ברכב הממשלתי ללא הפסקה! זה ריגול! וסכנה בטחונית! לכו תדעו מה עוד יש לו מוקלט והוא עלול לסחור בזה בשביל בצע כסף כמו שעשה עם חדשות 2".

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בעקבות הפרסום האמור, פנה רוזן לאליאסי באמצעות בא כוחו, עו"ד יובל אדלר ממשרד עוה"ד בן ארי, פיש, סבן במכתב התראה לפני נקיטת הליכים. "הדברים האמורים הינם חסרי בסיס לחלוטין", נכתב. "מהלשון המזלזלת שבה נעשה הפרסום, השימוש בכזבים רבים, עולה כי הפרסום נועד לפגוע במרשי ובשמו הטוב, הכל מתוך זדון". עוד נכתב כי "הדברים מקבלים משנה חומרה לאור העובדה שלא טרחת לבדוק, לרבות מול מרשי, את דבר אמיתות הפרסום ובחרת לפרסם את הדברים כלאחר יד, מתוך כוונה לזכות בתשומת לב ואהדה של גורמים מסוימים". נוכח האמור, דורש רוזן את הסרת הפרסום מדף הפייסבוק לאלתר, פיצוי כספי ופרסום התנצלות פומבית בתוך 5 ימים.

היום (ד') השיב בא כוחו של אליאסי, עו"ד יניב לנקרי ממשרד לנקרי ושות', למכתב בו דחה על הסף את הטענות שהושמעו כלפי מרשו. "המעניין הוא שלא טרחתם במכתבכם לשלול בצורה מפורשת את הקשר של מרשיכם לאירוע המדובר, ודי לחכימא ברמיזא", נכתב. "למרשי ראיות מוצקות לכך שעומדת לו הגנת אמת דיברתי וכי העצמת האירוע בהגשת תביעה חסרת סיכוי מטעמכם מלמדת מניה וביה על רצונו של מרשיכם להגדיל את עצם המיוחס לו, כך לשיטת מרשי... נראה כי בנסיבות אלה נכון לומר "לא יהיה כלום – כי לא היה כלום"".

בנוסף מסר עו"ד לנקרי בתגובה: "נראה שהנהג המדובר נכנס לפאניקה לנוכח חומרת מעשיו. לצערנו הוא בחר להעצים את מעורבותו לכאורה בשעה שהיה מצופה שישמור על דממה רבתי. מרשי, מר אליאסי, אוחז בידיו ראיות מוצקות מכלי ראשון ואלה יוצגו בפני בית המשפט כבר בעת הקרובה. יתכבד הנהג וייטול קורה מבין עינו".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:161
קומיט וכל טופס במתנה