שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > 4 טיפים מנצחים לבחירת עו"ד דיני משפחה

חדשות

4 טיפים מנצחים לבחירת עו"ד דיני משפחה, צילום: pexels
4 טיפים מנצחים לבחירת עו"ד דיני משפחה
19/07/2022, כתיבת מומחים

עורך דין דיני משפחה, מתמחה בתחומים כגון: גירושין, משמורת, הסדרי ראיית ילדים, מזונות, צוואות והסכמי ממון. כל תחום שכזה הינו חשוב ומשמעותי ובכוחו להשפיע במידה רבה על העתיד של הלקוחות שלו.

מהסיבה הזאת, חשוב שכל מי שזקוק לשירותיו של איש מקצוע זה, יקפיד לעשות כל מה שהוא יכול, על מנת למצוא עורך דין מנוסה, מקצועי ולא פחות חשוב מכך, אמפטי ורגיש.

להלן מספר טיפים חשובים אשר יכולים לסייע במטרה:

טיפ 1 – יש לברר פרטים לגבי הניסיון המקצועי של אותו עורך דין

יש משפט שאומר "אין לכם כבעל ניסיון" ועורך דין דיני משפחה אשר הספיק לצבור וותק של שנים בתחום, לקח חלק בלא מעט תיקים והתמודד עם לא מעט אתגרים – מה שיכול להעיד במידה רבה על היכולות שלו להתמודד גם עם המקרה שלכם.

לכן, מומלץ לנסות ולדלות כמה שיותר פרטים לגבי הניסיון המקצועי של אותו עורך דין ואם יש לכם אפשרות גם לקבל מידע על "סיפורי הצלחה" עליהם הוא חתום – דבר זה יכול לספק לכם תמונה רחבה ולסייע לכם לקבל החלטה מושכלת ונבונה.

טיפ 2 – מומלץ לפעול על מנת לקבל המלצות וחוות דעת אמינות

לפני שאתם בוחרים עורך דין דיני משפחה, חשוב לנסות ולקבל כמה שיותר המלצות וחוות דעת על שירותיו – בכל ההיבטים.

עכשיו, קיימת אפשרות לבקש המלצות מאנשים שאתם מכירים אשר הסתייעו בעבר בשירותיו של עו"ד שכזה והיו שבעי רצון מהשירות שהם קיבלו.

אפשרות נוספת היא לבקש מאותו עורך דין שאתם מתעניינים בשירות שלו, שיפנה אתכם ללקוחות קודמים לצורך קבלת חוות דעת והמלצות.

אם 2 האפשרויות הללו פחות רלוונטיות בעבורכם, תוכלו לפנות לרשת האינטרנט ולחפש שם חוות דעת והמלצות.

בכדי להבטיח את אמינות ההמלצות, כדאי לבדוק אם יש שם ושם משפחה ואפילו תמונה של הממליץ. מעבר לכך, כדאי לשים דגש על תוכן ההמלצה ולמה היא מתייחסת – למקצועיות, לשירות או לכל פרמטר אחר.

טיפ 3 – לקבוע פגישה ושיחת ייעוץ מקיפה

גם עורך הדין שלכם אוחז בניסיון של שנים בעולם דיני המשפחה וגם אם יש לו תואר שני במשפטים, עדיין, אם אין לכם את החיבור האישי אתו ואת התחושה שהוא אכן האיש המתאים למטרה, כדאי לשקול ולהמשך בחיפושים.

מהסיבה הזאת, חשוב לא לוותר על פגישה מקדימה ועל שיחת ייעוץ מקצועית ומקיפה עם אותו עורך דין.

כדאי להגיע למעמד השיחה עם רשימת שאלות מוכנה – כאשר, התשובות על אותן השאלות יאפשרו לכם לקבל את התמונה הטובה ביותר הן על הרמה המקצועית שלו, הן על היחס שלו והן על תודעת השירות.

מעבר לכך, השיחה הזאת תפשר לכם להבין אם יושב מולכם איש מקצוע אמין שאתם חשים שאפשר לסמוך עליו – ומדובר במידע בעל ערך רב והשפעה על הבחירה.

טיפ 4 – לבדוק אמפטיה ורגישות

עורך דין דיני משפחה עוסק כאמור בסוגיות שיש בהן רגישות גבוהה אשר עולות בתוך המשפחה. כך שרוב האנשים אשר מחפשים אחר עו"ד דיני משפחה נמצאים במצב רגיש ולא פשוט, במקרים מסוימים הם יכולים להרגיש אבודים או לחשוש לגבי העתיד של הקשר שלהם עם ילדיהם או עם בני משפחה אחרים.

מהסיבה הזאת, כאשר בוחרים עורך דין משפחה, לצד הרמה המקצועית, יש לשים דגש גם על מידת האמפטיה והרגישות שלו ללקוחות שלו. חשוב שעורך הדין יהיה סבלני, מכיל וידע להגיד את הדברים הנכונים – או לפחות להגיש אותם בצורה הנכונה.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:159
קומיט וכל טופס במתנה