שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שיפור השירות? מהיום הגשת כתבי בי דין לבית המשפט העליון גם דרך "נט המשפט"

חדשות

שיפור השירות? מהיום הגשת כתבי בי דין לבית המשפט העליון גם דרך "נט המשפט", צילום: צילום: גטי ישראל
שיפור השירות? מהיום הגשת כתבי בי דין לבית המשפט העליון גם דרך "נט המשפט"
06/09/2017, עו"ד לילך דניאל

כחלק מהמאמצים לשיפור השירות ובמסגרת פיילוט זמני תתאפשר מהיום הגשת כתבי בי דין לבית המשפט העליון גם באמצעות אתר "נט המשפט". עם זאת, ההגשה מוגבלת לכתבי בי דין שהיקפם הכולל אינו עולה על 40 עמודים ולא ניתן להגיש את כתב בי הדין הראשון בהליך

הנהלת בתי-המשפט הודיעה על עריכת פיילוט שתוקפו חצי שנה, במסגרתו תתאפשר הגשת כתבי בי-דין לבית המשפט העליון גם באמצעות אתר "נט-המשפט". זאת, כחלק מהמאמצים לשיפור השירות לציבור עורכי הדין. כתבי בי הדין המוגשים נדרשים לעמוד בתנאים מסוימים, ובכלל זאת הגבלת עמודים וסוג קובץ.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

יש לציין כי ההגשה דרך המערכת מוגבלת לכתבי בי דין שהיקפם הכולל אינו עולה על 40 עמודים. כמו כן, לא ניתן להגיש באמצעות הטופס המקוון את כתב בי הדין הראשון בהליך, קרי כתב בי דין הפותח את ההליך, כאשר כתבי בי דין שאינם עומדים בתנאים אלה לא יתקבלו לרישום ויידחו על ידי מזכירות בית המשפט.

עוד מובהר כי את כתב בי הדין יש להגיש באמצעות קובץ PDF בלבד שגודלו עד 30 מגה-בייט. הקובץ צריך להיחתם באמצעות תוכנת חתימה שמתקיימת בה הוראת תקן XML Dsig ואי עמידה בדרישות אלה צפויה לגרום לכך שכתב בי הדין לא יישלח.

המזכירות תיתן עדיפות לטיפול בכתבי בי דין המוגשים באמצעות הטופס המקוון והוא ייעשה במהירות האפשרית. כתב בי דין שיישלח באמצעות הטופס המקוון בימים א' עד ה' לאחר השעה 17:00, או ביום ו' או ביום מנוחה - ייחשב כאילו נשלח ביום החול שלאחריו.

עוד מבהירה הנהלת בתי המשפט כי האחריות לוודא שכתב בי דין הנשלח באמצעות הטופס המקוון התקבל לרישום - מוטלת על כתפי עורכי הדין המגישים, כאשר בדיקה כאמור ניתן לבצע הן באמצעות שיחה טלפונית למרכז המידע הארצי והן באמצעות אתר הרשות השופטת תחת לשונית "מידע על תיקים".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:20
קומיט וכל טופס במתנה