שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > גזר דין למורשע בביצוע עבירות מין בבנותיהן הקטינות של חבריו

חדשות

גזר דין למורשע בביצוע עבירות מין בבנותיהן הקטינות של חבריו, צילום: צילום: Getty images Israel
גזר דין למורשע בביצוע עבירות מין בבנותיהן הקטינות של חבריו
14/09/2017, עו"ד לילך דניאל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר את דינו של גבר בן 36 שהורשע בביצוע עבירות מין בשתי בנותיהן הקטינות של חבריו, בנות 13 ו-4. בין היתר ציין בית המשפט כי קשה לצפות איזו פגיעה תגרום נזק חמור יותר – האם בילדה רכה בשנים בו בנערה בתחילת גיל ההתבגרות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ה') 5 שנות מאסר על נאשם בן 36 שביצע מעשים מגונים בשתי בנותיהן הקטינות של חבריו בעת שהוא ואשתו התארחו בביתם, האחת בת 13 וחצי והשניה בת 4 שנים בלבד. בנוסף לאמור, מספר שבועות לפני כן, בעת שהקטינות והוריהן ביקרו בבית הנאשם ואשתו, הציע הנאשם לאחות הגדולה לבוא עמו לסיבוב ברכבו, אז הושיבה על ברכיו, נתן לה לנהוג ברכב ותוך כדי כך ביצע בה מעשה מגונה נוסף.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בית המשפט גזר עליו עונש של 5 שנות מאסר בפועל ופיצוי של 100 אלף שקל לשתי הקטינות. נקבע, כי הנאשם, כאדם בוגר ומשכיל, היה צריך לדעת את ההשלכות של מעשים מסוג זה על קטינות צעירות. עם זאת, לא רק שלא נמנע מביצוע המעשים, אלא שהוא לא חדל לאחר שפגע פעם אחת באחת הקטינות ברכבו והמשיך ופגע בה גם בתוך ביתה וכאשר חמקה ממנו – לא היסס ופגע גם באחותה הקטנה. עוד הוסיף בית המשפט כי הנאשם, שחש במשיכתו לקטינות, יכול היה לכל הפחות לסרב ללון בבית משפחת הקטינות ובכך להימנע מהפיתוי הגלום בכך.

עוד ציין בית המשפט כי למרות שהמעשים המגונים שבוצעו באחות הגדולה בוצעו בשתי הזדמנויות נפרדות והיא הבינה יותר את משמעותם, הרי שהמעשים שביצע הנאשם באחות הקטנה היו רבים וחמורים הרבה יותר, וקשה לצפות איזו פגיעה תגרום נזק חמור יותר. לפיכך, קבע בית המשפט מתחם ענישה חמור יותר על הפגיעה באחות הקטנה.

בכל הנוגע לגזירת העונש המתאים לנאשם בתוך מתחם העונש ההולם שנקבע, התחשב בית המשפט בעובדה שהנאשם שירת שירות משמעותי בצבא, סיים לימודים לתואר אקדמאי ושכל את אחיו הבכור בעת שהיה ילד. כמו כן אביו נפטר לפני מספר שנים ואמו נפטרה מספר חודשים לפני מעצרו. עוד צוין במסגרת שיקולים אלו כי הנאשם כפר באשמתו במשך כל החקירה וההליך הפלילי ואינו משולב בהליך טיפולי. מלבד האמור, ציין בית המשפט את הפגיעה במשפחת הנאשם ובאשתו.

לאור האמור, נידון הנאשם ל-5 שנות מאסר בפועל, פיצוי בסך 100 אלף שקל לשתי הקטינות, וכן מאסר על תנאי ופסילת רישיון הנהיגה שלו.

 

תפ"ח 7000/15

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:181
קומיט וכל טופס במתנה