שלח לחבר

חדשות

חוקר פרטי, צילום: FREEPIK
חוקר פרטי
12/07/2021, כתיבת מומחים

משרד חקירות מקצועי ובעל מוניטין מחזיק צוות של חוקרים פרטיים מיומנים ומנוסים, חוקר פרטי הינו בעל הכישורים והידע לספק לכם פתרונות ומענה לכל בעיה וצורך המטרידים, מעיקים ומשבשים את שגרת חייכם. בין אם שמדובר באדם כלשהו שאתם חושדים שהוא גונב מכם כסף, דוגמת עובד הגונב ממעסיק, זוג שנמצא בהליך גירושין ואחד הצדדים חושד כי הצד שהי מסתיר הון או נכסים על מנת שלא להגיע לחלוקת רכוש שווה במסגרת תהליך הפרידה ופירוק החבילה ועוד.

ישנם תיקים מורכבים יותר הדורשים ביצוע חקירות כלכליות בארגונים ומסגרות שונים שביצעו פעולות בלתי לגיטימיות ופעילות לא חוקית, פעילויות לא חוקיות מצד שותפים עסקיים או בעלי אינטרסים כלכליים בחלק מהתקשרות מסחרית ועוד.

בכל מקרה, בין אם שהוא נחשב לפשוט באופן יחסי או מורכב וסבוך, חוקר פרטי יספק לכם מענה מקצועי. חקירה פרטית עשויה להידרש בכל רגע נתון בו נרצה לחשוף מעשים בלתי לגיטימיים, עוול, פגיעה ופעילות עבריינית שבוצעה כלפינו.

השירותים שמספק חוקר פרטי וכיצד הוא יכול לסייע לנו?

המטרה והתפקיד של חוקר פרטי הינם לתת ללקוח תשובות, להסיר תחושת מסתורין, לאשש חשדות או להפריכם ולאפשר קבלת החלטות נכונה, שקולה וכזו המבוססת על ממצאים, ראיות ועדויות מוצקים. בכל מקרה בו אתם חשים כי נגרם לכם עוול, פגיעה כלשהי או שאתם חושדים שבוצעה כנגדכם פעילות עבריינית כלשהי, הרי שמוטב שלא להסס וגם במידה ואין לכם הוכחות, מומלץ לפנות בהקדם לחוקר פרטי ולשכור את שירותיו. חוקר פרטי הינו בעל כישורים וכלים מקצועיים, אמצעים מתקדמים, ניסיון וידע להגיע לחקר האמת ולאסוף עבורכם ראיות חד משמעיות וברורות שיאפשרו להוכיח בבית המשפט כי אכן נפגעתם ונגרמו לכם נזקים. אחד הכלים שבהם עושה שימוש חוקר פרטי הינו ביצוע מעקבים סמויים. בעוד שאדם פרטי שינסה לעקוב אחר אדם אחר, גם אם מסיבה שנראית לכאורה לגיטימית, ייחשב למטריד ויואשם בעבירה של הטרדה, חוקר פרטי יכול לבצע את המשימה באישור ובצורה חוקית וכך לאסוף ראיות משמעותיות ולתעדן.

בקיאות בהליכים משפטיים

כאשר אתם פונים למשרד חקירות, בדקו כי מחזיק ברישיון שהונפק לו על ידי משרד המשפטים. חוקר פרטי מנוסה שעבר את מסלול ההכשרה וההסמכה הנדרש,  בקיא בחוקים השונים ומדובר, ללא ספק, בפקטור חשוב ומשמעותי, שכן הבאת ראיות בצורה שאינה עולה בקנה אחד עם הנדרש על פי חוק, עלולה להוביל לפסילתן. משרד חקירות מוביל, יוכל לספק ללקוחותיו, הוכחות שיהיו קבילות בבית המשפט ובאמצעותן ניתן יהיה להגיש גם תלונה במשטרה בהתאם לנסיבות ולצורך. חוקר פרטי עושה שימוש בשיטות מתוחכמות ודולה פרטים רלוונטיים באמצעות דרכי איסוף מודיעיניות מגוונות. היכולת לאסוף ראיות ולהשיג הוכחות מבוססת על פעילות דיסקרטית וזאת במטרה ששום פרט מידע לא יודלף ויקשה על המשך ניהול החקירה.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:47
קומיט וכל טופס במתנה