שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עורך או עורכת דין? מהי הדרך בה תבלטו מול המתחרים שלכם?

חדשות

עורך או עורכת דין? מהי הדרך  בה תבלטו מול המתחרים שלכם?, צילום: צילום: איציק בן דוסא
עורך או עורכת דין? מהי הדרך בה תבלטו מול המתחרים שלכם?
04/11/2021, כתיבת מומחים

איך סרטון אחד יכול לייצר אלפי פניות איכותיים ורלוונטיים למשרד עורכי דין

חייו של עורך דין בישראל אינם פשוטים כלל, התחרות גדלה ומתעצמת כיוון שבכל יום נולד בישראל משרד עורכי דין חדש ובכל שנה מתווספים לפחות כ - 3,000 עורכי דין חדשים לענף המוצף בלאו הכי.

בבדיקה האחרונה שערכתי גיליתי כי קיימים מעל 55,708 עורכי דין רשומים בישראל כאשר מאז מן הסתם המספר רק עלה.

מציאות זו יצרה מצב שכל עו"ד חייב לבלוט ביחס למתחרים שלו, להשקיע בפרסום ממוקד לתחום ההתמחות שלו, ולעיתים מדובר בהשקעה של לא מעט כסף, הרבה כאב ראש והרבה עצבים בעיקר.

התחרות היא רבה ומחייבת את עורכי הדין להשקעה אדירה בשיווק אפקטיבי ומודרני.

המפתח לנוכחות מנצחת של עורכי דין באינטרנט

קיימים כמה דרכים לפרסום עורכי דין ברשת כאשר אחת הדרכים המוכחת כיעילה ואפקטיבית ביותר היא פרסום באמצעות סרטון וידאו כאשר העדיפות היא לראיון אחד על אחד עם דמות מקצועית ומוכרת - דמות שמשדרת אמינות וגורמת לצופה להבין שמדובר בראיון מקצועי ובעורך דין רציני ואמין.

דרך הראיון המצולם, הצופה יכול להכיר את עורך הדין ולהתרשם ממנו לטובה.

אם אתם עורכי דין שרוצים לבלוט מול המתחרים שלכם, באמצעות סרטון וידאו תעניקו הזדמנות ללקוחות להתרשם ולפגוש אותך לפני שאתם פוגשים אותם.

מה שסרטון וידאו מקצועי יכול לחולל:

•     ליצור אמינות כלפיך בקרב קהל היעד יותר מכל דבר אחר

•     יצירת אלפי לידים איכותיים המתורגמים לתיקים בעלי שכר טרחה גבוה

•     יצירת רושם חיובי, מקצועיות ואמינות.

אז מי אני?

שמי יונתן הולט נעים מאד

בעבר, ניהלתי במשך ארבע שנים וחצי כשכיר את מערך הדיגיטל של משרד עורך דין מוביל כאשר בין היתר יצרתי עבור משרדו אלפי לידים בחודש בתחומים בו הוא עוסק: רשלנות רפואית נזיקי ועוד...

הידע והניסיון שצברתי סייעו לי ליצור לידים איכותיים עם פוטנציאל פיצוי גבוה ואף יצירת לידים לעורכי דין העוסקים בכל תחומי המשפט תוך הבנת צרכי הלקוח: כיצד הוא מחליט באיזה עורך דין לבחור, אילו דברים צריך לומר לו ומה הם הגורמים המסייעים לו לקבל את ההחלטה.

החזון שלי וחברת Holt אשר בבעלותי, מונעת מהרעיון לייצר ערך עבור כל עסק.

כאשר המוטו שמלווה אותי הוא "כל עוד העסק מציע לקהל היעד ערך מוסף ועונה על צורך מסוים שלו, הסיכויים שהוא יבחר בעסק גבוהים".

לדוגמא: כאשר אני בונה דף נחיתה לנותן שירות מסויים אני מציע מלבד להשארת פרטים שאלון התאמה קצר על מנת שהלקוח הפוטנציאלי ירגיש שיש התחשבות בצרכים שלו מה שמבטיח הגעה ללידים איכותיים ורלוונטיים.

כיצד סרטון אחד יכול לייצר אלפי פניות איכותיים ורלוונטיים למשרד עורכי דין?

שימוש במדיה הדיגיטלית למטרת שיווק העסק הפכה להכרח בשנים האחרונות, הקידמה הטכנולוגית הביאה אינסוף הזדמנויות להגיע למגוון רחב של קהלים.

ולכן עורכי דין המעוניינים לבלוט מעל המתחרים שלהם יחד עם הגדלת ציבור הלקוחות בענף זה, חייבים לעשות שימוש מושכל ונכון ביתרונות המדיה והדיגיטל.

כניסת המדיה לחיינו מאפשרת לשווק משרדי עורכי דין תוך הנגשתם לקהל רחב של גולשים.

כיום משרד עורכי דין הינו עסק כלכלי לכל דבר וניתן לחשוף אותו לקהלי היעד בתנאי שמשתמשים באופן מושכל במדיה הדיגיטלית.

טובים השניים מן האחד

מהניסיון והידע הרבים שצברתי, נוכחתי לדעת שאחת הדרכים הטובות והיעילות לפירסום ומיתוג העסק היא הפקת סרטון מקצועי אותו אני מפרסם בפייסבוק ואף מקדם לקהל היעד המתאים ביותר לתחום העיסוק של עורך הדין.

לצורך העניין, יצרתי קשר עם העיתונאי והמגיש גדי סוקניק המוכר כאיש אמין ומוערך

עצם זה שרואים אתכם עורך הדין בראיון עם גדי סוקניק, אתם צוברים אחוזי צפיה גבוהים יחד עם שדר של אמון ומקצועיות בקרב אלפי גולשים פוטנציאלים.

אז מה אתם צריכים לעשות כדי למנף את העסק שלכם?

כל שעליכם לעשות הוא להצטרף להפקת הסרטון, להגיע בכיף וכל השאר עלינו:

אנו נעניק לכם הכנה מקדימה, הדרכה אישית, מאפרת מקצועית, אולפן איכותי, עורך וידיאו מנוסה, כיבוד קל וכמובן הכבוד והעונג להתראיין עם איש המדיה המוערך גדי סוקניק.

בקיצור אנו נדאג שתרגישו בנוח, תראו מדהים ושתשמעו ותצאו הכי טוב שרק אפשר.

איך עזרנו לאחרים? נעזור גם לכם

אחד הלקוחות שלי, עורך דין במקצועו רצה לבסס את מעמדו ולגרום לקהל להרגיש בטוח לפנות אליו.

היה לו צורך בהפקת כמה סרטוני וידיאו אבל במקום אנשים אחרים שמסריטים עם המכשיר הסלולרי שלהם או מצלמה רגילה, הוא רצה לעשות זאת בצורה ייחודית יותר ולא כמו יתר הסרטונים שחוזרים על עצמם כמו שעושים שאר בעלי העסק בענף שלו.

לשם כך הוא פנה אלינו.

הזמנתי את העיתונאי והמגיש גדי סוקניק כמראיין, שכרתי אולפן במאי ומאפרת מקצועיים ויחד כתבנו תסריט מיוחד.

בנינו פורמט חדש לסרטוני וידאו בהם בעל העסק סיפר על עצמו, ההצלחות שלו ועוד.

את הסרטון יצרנו באופן כזה שמבדל אותו לעומת אחרים באותו תחום.

כל זה בא מתוך השאיפה ליצור תוכן איכותי וייחודי, כזה שלא ניתן לראות בשום מקום אחר.

הסרטון רץ כעת במספר פלטפורמות והוא מכונה של לידים - סרטון אחד המכוון לקהל יעד רלוונטי המייצר ללקוח עבודה והרבה כסף.

עדיין אין לכם סרטון שתופס לקוחות?

אתם מוזמנים לפנות אלינו

לפרטים נוספים לחצו:

https://holt.co.il/יום-צילומים/

או התקשרו: 052-4434465

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
תקדין בטוויטר
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit.jpg
17 | S:253
קומיט וכל טופס במתנה