שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > אייל גבאי מונה למומחה מטעם בית המשפט שיפקח על הסדר החוב באי.די.בי

חדשות

אייל גבאי מונה למומחה מטעם בית המשפט שיפקח על הסדר החוב באי.די.בי, צילום: צילום: אתר הרשות השופטת
אייל גבאי מונה למומחה מטעם בית המשפט שיפקח על הסדר החוב באי.די.בי
29/01/2013, עו"ד אנה נודל

השופטת ורדה אלשיך אישרה את הבקשה של נאמני מחזיקי האג"ח באי.די.בי למנות את גבאי, לאחר פסילת מועמדותה של דורית סלינגר. גבאי ביקש שכר של 700 שקל לשעה – 50 שקל פחות מסלינגר

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשיך אישרה אתמול (ב') את המינוי של אייל גבאי כמומחה מטעם בית המשפט שיפקח על הסדר החוב בקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר. השופטת ציינה כי מדובר במועמד "אשר אין ספק בדבר כישוריו והתאמתו לתפקיד".

לפני כשלושה שבועות בית המשפט דחה את הבקשה למנות למפקחת על ההסדר את דורית סלינגר, אשר שימשה בעברה כמנכ"לית מעלות. מועמדותה הוצעה על ידי נאמני מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות. כונס הנכסים הרשמי הביע התנגדות למינוי בשל כהונתה בדירקטוריון של חברת פרוקוגוניה הנמצאת בשליטת צחי סולטן, שהינו שותפו העסקי של נוחי דנקנר. בנוסף ציין הכונס כי סלינגר ביצעה בעברה מספר הערכות הקשורות בקבוצת אי.די.בי. בית המשפט קיבל את עמדתו של הכונס הרשמי ובעקבות דחיית הבקשה למינוי של סלינגר, הגישו נאמני מחזיקי האג"ח בקשה למנות לתפקיד מומחה מטעם בית המשפט את גבאי.

גבאי מנהל את קרן השתלמות המורים, ולפי הצהרתו, 2.9% מנכסי הקרן מושקעים בקבוצת אי.די.בי. כונס הנכסים הרשמי הסכים למינויו של גבאי וכתב כי "אין חשש לניגוד עניינים בין תפקידו של גבאי כיו"ר אחזקות קרן ההשתלמות למורים לתפקיד מפקח על הסדר החוב".

גבאי ביקש לקבל עבור ביצוע התפקיד 700 שקל לשעה, 50 שקל פחות מהסכום שביקשה סלינגר.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:175
קומיט וכל טופס במתנה