שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > עו"ד ותיק נתפס נוהג שיכור ובמהירות מופרזת - המשטרה הגישה תלונה ללשכה

חדשות

עו"ד ותיק נתפס נוהג שיכור ובמהירות מופרזת - המשטרה הגישה תלונה ללשכה, צילום: צילום:AVI69
עו"ד ותיק נתפס נוהג שיכור ובמהירות מופרזת - המשטרה הגישה תלונה ללשכה
24/07/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

עורך דין ומורה לנהיגה ביום, עבריין תנועה בלילה – עו"ד נתפס נוהג במהירות מופרזת של 153 קמ"ש בזמן שהוא שיכור. בצעד חריג: תלונה על התנהגות עו"ד הוגשה לועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, על ידי המשטרה, זאת בנוסף על ההליכים הפליליים

עורך דין ומורה לנהיגה נעצר, בימים אלה, נוהג בשכרות ובמהירות מופרזת, לאחר שבמהלך סוף השבוע, התפרסו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים לאיתור נהגים המבצעים עבירות תנועה המסכנות חיים כגון נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה במהירות חריגה ועוד.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בסוף השבוע, לפנות בוקר (שבת), בעת שמדדו השוטרים מהירויות של רכבים באמצעות מכשור אכיפה משטרתי, קלטו בכביש 2 במחלף ספיר ליד נתניה, רכב שנוסע במהירות חריגה של 153 קמ"ש במקום בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש.

השוטרים שהיו במקום, סימנו לנהג הרכב לעצור בבטחה בצד הדרך, במהלך השיחה עם הנהג הריחו השוטרים ריח חריף של אלכוהול הנידף מכיוונו והחליטו לבצע בדיקת שכרות לנהג, כאמור בבדיקה נמצא כי הנהג שיכור פי אחד וחצי מעל הרף המותר בחוק, קרי בגופו נמדדה כמות אלכוהול של 390 מק"ג. בבדיקה נוספת של זהות הנהג בשטח, הופתעו השוטרים לגלות כי, הנהג בן ה-50 מעתלית הציג בפניהם תעודת עורך דין פעיל ומורה לנהיגה.

השוטרים פסלו לאלתר את רישיון הנהיגה שלו, השביתו את רכבו וגררו אותו מהמקום למגרש אחסנה. כמו כן, לנהג נפתח תיק במשטרה והוא זומן על ידי קצין משטרה מאגף התנועה להישפט בפני בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה.

במקביל, המשטרה תעביר דיווח אודות הנהג לגורמי משרד התחבורה וללשכת עורכי הדין לאור העובדה כי הציג תעודת עורך דין ומורה נהיגה פעיל.

עוד ציינו במשטרה כי "הם רואים בחומרה רבה אזרחים המשמשים בתפקידים שאמורים להוות מודל לחיקוי, ולמעשה מרשים לעצמם לשמש דוגמא רעה, ולחנך לנהיגה לא אחראית בכבישים תוך נהיגה בשכרות ובמהירות חריגה. אגף התנועה ימשיך בפעילות מניעתית והרתעתית למען בטיחותם וביטחונם של כלל משתמשי הדרך במטרה להציל חיים".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:46
קומיט וכל טופס במתנה