שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > יתרונות וחסרונות של הסכם ממון

חדשות

יתרונות וחסרונות של הסכם ממון, צילום: FREEPIK
יתרונות וחסרונות של הסכם ממון
21/06/2020, כתיבת מומחים

זוגות רבים המעוניינים להינשא, יתלבטו לעיתים בסוגיה של הסכם ממון ועריכתו לפני שיינשאו. אחד החסרונות של הסכם ממון הוא בהיותו הסכם המבטא מעין חוזה בין בני הזוג בנוגע לסוגיות רכוש ביניהם, ובכך זה מפוגג במידה מסוימת, את האידיליה הרומנטית של קשר זוגי והופך את הקשר לבעל היבט חומרי. מנגד, קיימים גם יתרונות חשובים של הסכם ממון. יתרון אחד הוא שהסכם ממון מבטא שותפות חזקה בין בני הזוג, שותפות שהיא גם כלכלית, וראייה ריאליסטית זו היא חשובה לעתיד הקשר הזוגי, למניעת קונפליקטים עתידיים בין בני הזוג. יש הטוענים שהסכם ממון מבטא בעוצמה החזקה ביותר את האהבה הזוגית, כי הוא מבוסס על ראיית העתיד באופן מושכל, ועריכת חוזה שיבטיח עתיד עם כמה שפחות הפתעות לא נעימות.

מה תוכלו לקבל בייעוץ אצל עורך דין להסכם ממון?

הסכם ממון הוא אחד ההסכמים המעניינים והשנויים במחלוקת לפני החתונה בין בני זוג. הסכם ממון ניתן לארגן אצל עורכי דין המתמחים בהסכמי ממון, וכך תקבלו חוזה כתוב ומאושר על ידי עורך דין. כדאי לפנות לעורך דין בעל ניסיון בעריכת הסכמי ממון, כדי שתקבלו נוסח איכותי ומקצועי להסכם הממון שלכם. המקצועיות של עורך דין היא חשובה, לקבלת תוצר איכותי לשביעות רצונם של בני הזוג. חשוב להבין מה הצרכים של בני הזוג במסגרת הסכם הממון ולבסס הסכם שישרת באופן הטוב ביותר את מה שבני הזוג מבקשים במסגרת הסכם זה. חשוב שיהיה עורך דין מקצועי שייעד כיצד לקבוע את היקף הנכסים של בני הזוג, ביחד ולחוד, וכן בסוגיות של מתנות וירושות של בני הזוג.

 הסכם ממון לפני טקס הנישואין

חתימה על הסכם ממון, בין בני זוג, לפני טקס החתונה, בהיבט המשפטי, מחייבת אישור של נוטריון, או של בית המשפט לענייני משפחה. הסכם ממון לפני החתונה הוא הסכם פורמאלי לכל דבר, הדואג לחלוקת הרכוש בהווה ובעתיד, של בני הזוג, כגון רכוש שנצבר וייצבר במהלך הנישואין, כגון דירה, רכב, כספים, מתנות, ועוד. הסכם ממון לפני החתונה באתר של עו"ד גנור מעניק לכם הזדמנות לקבל שירות מקצועי על ידי עורך דין מיומן, בנושא של עריכת חוזה של הסכם ממון. אצל עו"ד גנור אתם מקבלים הזדמנות לשירות מקצועי על ידי עורך דין בעל ניסיון וותק של שנים, כדי להבטיח שתקבלו הסכם ממון שיתאים עבורכם, באופן הטוב ביותר, ולשביעות רצונכם.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:233
קומיט וכל טופס במתנה