שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > מה עושה עורך דין רשלנות רפואית?

חדשות

מה עושה עורך דין רשלנות רפואית?, צילום: FREEPIK
מה עושה עורך דין רשלנות רפואית?
18/11/2020, כתיבת מומחים

כאשר אנו נכנסים למרפאה לבדיקה שגרתית או לפרוצדורה בבית חולים, אנו נוטים לסמוך בעיניים עצומות כמעט על הצוות הרפואי. ואכן, במקרים רבים הצוות משדר ביטחון. הרופאים והאחיות עושים כל שביכולתם כדי לעזור בכל הדרוש, בייחוד אם מדובר בהליך רפואי מורכב. עם זאת, גם הצוות הרפואי אינו חף מטעויות, ולעתים אף מתרחשת רשלנות רפואית. כאשר הצוות אינו פועל לפי הנהלים וגורם נזק למטופל, רשאי המטופל להיעזר בעורך דין כדי להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית.

מיהו עורך דין רשלנות רפואית וכיצד הוא יכול לעזור לי?

עורך דין רשלנות רפואית הוא עורך דין שעבר הכשרה מיוחדת כדי לסייע לנפגעים מפרוצדורות רפואיות שלא בוצעו כהלכה. דוגמאות לרשלנות רפואית יכולות להיות גילוי מאוחר של מחלת הסרטן, מעקב רפואי כושל, ניתוח שלא בוצע כהלכה וגרם נזק בלתי הפיך או גרימת נזק ליילוד במהלך הלידה. כאשר מקרה מסוים מגיע לידיו של עורך דין רשלנות רפואית, הוא בוחן אותו לעומק ומתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הרפואה. הוא גם אוסף את כל הראיות הדרושות (מסמכים רפואיים, אישורים, קבלות על תרופות) במטרה לנסח כתב תביעה. בסופו של דבר, הוא מעדכן את הלקוח לגבי הזיכוי לזכות במשפט ומייצג אותו בבית המשפט.

בוחרים עורך דין מקצועי

רשלנות רפואית היא נושא רגיש וכואב, ולכן חשוב שעורך דין מנוסה ומקצועי יטפל בעניין. עו"ד אלי מאור הוא מבין עורכי הדין המנוסים ביותר בתחום. המשרד שלו מציע שירותים שונים לאנשים שנפגעו מהתנהלות הצוות הרפואי ושנגרם להם נזק גדול, לפעמים אף בלתי הפיך. במשרד של עו"ד מאור ימצאו הלקוחות מענה למגוון רחב של מקרים, דוגמת רשלנות במהלך הלידה, רשלנות רפואית בעת מעקב הריון, אי עמידה בנהלים במהלך ניתוח וכן רשלנות בעת ביצוע טיפולי שיניים. הלקוח מקבל ליווי משפטי צמוד, החל מהרגע שבו הוא מקבל את הפנייה ועד הייצוג בבית המשפט.

לדעת על הבריאות שלכם קצת יותר

אם אתם סובלים מתופעה רפואית מסוימת או מעוניינים להרחיב קצת יותר את הידע שלכם בתחום הבריאות והרפואה, בלוג רפואי יתן לכם את המענה הדרוש. כאן תוכלו למצוא מאמרים על הדרך הנכונה לשלב בין תזונה בריאה לביצוע פעילות גופנית, להכיר טוב יותר את השכלולים והפיתוחים בעולם הרפואה, ללמוד יותר על עולם הסיעוד ואפילו לקבל מידע על התחום ההוליסטי. בזכות בלוג רפואי מקצועי, עולם הרפואה הופך לנגיש ומאיים הרבה פחות מבעבר. אז היכנסו אליו ולא תצטערו.

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:92
קומיט וכל טופס במתנה