שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > 7 טיפים לשיווק נכון של עורכי־דין בדיגיטל

חדשות

7 טיפים לשיווק נכון של עורכי־דין בדיגיטל, צילום: אינקה חברה לשיווק בדיגיטל
7 טיפים לשיווק נכון של עורכי־דין בדיגיטל
26/01/2021, כתיבת מומחים

בעידן המודרני כל עסק חייב לקדם את עצמו במישור הדיגיטלי, שכן שם נמצא הנתח הגדול ביותר של לקוחות פוטנציאליים. כאשר מדובר בשיווק וקידום של עורכי־דין, דרך השימוש בכלים הדיגיטליים הקיימים חייבת להיות שונה וייעודית לסוג השירות. מאחר ושוק עורכי־הדין הוא שוק רווי בהיצע, אסטרטגיית הקידום חייבת להיות מבדלת, כך שהמסרים השיווקיים יעברו בצורה עוצמתית ללקוחות הפוטנציאליים, ויניעו אותם לפעולה. אספנו עבורכם 7 טיפים לשיווק נכון של עורכי־דין בדיגיטל שיעזרו לבדל אתכם מהמתחרים.

1.   פרסמו תוכן בעל ערך במקומות הנכונים

כדי להציג עצמכם בפני לקוחות פוטנציאליים כעורכי־דין מנוסים ומקצועיים, עליכם לספק עבורם תוכן המציג את מומחיותכם בתחום שבו אתם עוסקים. כלים נפלאים לפרסום תוכן הם טאבולה ואאוטבריין. שתי מערכות השיווק הללו מאפשרות פרסום כתבות תוכן ממוקד בשלל אתרים בעלי חשיפה גבוהה. הכתבות המוצעות לגולש מעניקות לו תוכן בעל ערך אשר בסופו יש קריאה לפעולה, המעודדת יצירת קשר עם בעל המקצוע שעומד מאחורי התוכן.

2.   ודאו שניתן למצוא אתכם בקלות בגוגל

כשאדם מעוניין למצוא עורך־דין סביר להניח שיפנה למנוע החיפוש של גוגל כדי לבחון את האפשרויות שעומדות לרשותו. למעשה מרבית האנשים יסקרו את העמוד הראשון של תוצאות החיפוש בלבד מבלי לגשת לעמוד נוספים. לכן, עליכם לוודא שהמשרד שלכם מופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של הקטגוריה המשפטית שבה אתם עוסקים.

כמובן שאל תשכחו לפתוח חשבון גוגל לעסק שלי– עם שם העסק שלכם והתחום בו אתם עוסקים.

בכרטיס העסק מופיע הטלפון של המשרד, קישור לאתר האינטרנט שלכם וכתובת המשרד.

3.   אל תוותרו על המדיה החברתית

בפייסבוק יש משתמשים רבים מאזורים שונים בישראל, בגילאים שונים ותחומי עניין שונים. מדובר בקהל עצום אשר ניתן לשווק לו את משרד עורכי־הדין שלכם. שיווק דיגיטלי חייב להתקיים גם במדיה החברתית אם ברצונכם למצות את מלוא פוטנציאל האסטרטגיה השיווקית שלכם. בפייסבוק תוכלו לפתוח דף עסק ייעודי, לתקשר עם לקוחות או מתעניינים ולשווק את משרדכם ללקוחות חדשים בקמפיינים ממוקדים.

לדוגמה – אם אתם משרד בתחום דיני המשפחה, תוכלו לטרגט גברים/ נשים מאורסים ולהציע להם לעשות הסכם ממון.

4.   פרסמו גם ביוטיוב

פלטפורמת התוכן של יוטיוב גם היא מציעה משתמשים רבים מרחבי הארץ המבלים באתר או באפליקציה כדרך קבע, פרסום בפלטפורמה זו יאפשר לכם להעלות את רמת החשיפה של המשרד שלכם בפני עיניים חדשות. הפרסום ביוטיוב חייב להיעשות בצורה נגישה, ברורה ובעלת מסר חזק שייצג את משרדכם בצורה הטובה ביותר.

לצורך פרסום ביוטיוב, תצטרכו סרטון חזק, קצר שמעביר את המסר השיווקי שלכם מייד. כיום, יש חברות רבות שמציעות צילום באולפן מקצועי, ראיון עם מישהו מוכר ועוד. סרטון כזה יוכל לשרת את משרדכם בצורה מצוינת.

5.   היו תמיד עם יד על הדופק

שיווק דיגיטלי הוא תחום דינמי הדורש ניתוח מתמיד של נתוני ההצלחה של הקמפיינים ופעילויות הקידום השונות. מעקב מושכל אחר נתוני השיווק הדיגיטלי, יסייע לכם לעשות אופטימיזציה לקמפיינים השונים כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהצלחתם.

6.   השקיעו באתר ידידותי למשתמש

בסופו של דבר הקידום בדיגיטל יוביל לקוחות אפשריים לאתר הבית שלכם שבו יוכלו לקבל פרטים נוספים. קמפיין מוצלח לא יעזור אם אתרכם אינו ברור וקריא. לכן, ודאו שהאתר שלכם משקף את רמת המקצועיות שלכם, ושהוא מאפשר גלישה קלה גם במחשב וגם במובייל.

7.   שלבו בלוג באתר

אחת הדרכים לעודד שיווק אורגני של אתרכם היא שילוב של תוכן איכותי המעניק מידע נרחב על התחום המשפטי שבו אתם עוסקים. כך, תוכלו לכתוב על נושאים שרלוונטיים לתחום עיסוקכם בבלוג האתר ולייצר לכם תנועה גדולה יותר מגוגל. קידום אתרים לעורכי דין הוא מורכב וצריך להיעשות על ידי חברת קידום שמתמחה בנושא זה. מדובר על תחום תחרותי שדורש ידע וניסיון קודם.

לסיכום, שיווק דיגיטלי לעורכי־דין מהווה חלק מהותי ביכולת שלכם לחשוף את שירותיכם בפני לקוחות חדשים. זוהי עבודה הדורשת ידע מעמיק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות המשתנות ללא הרף, ועיבוד נתונים לצורכי שימוש תמידי. אם ברצונכם לבלוט בתחום עריכת הדין מעל המתחרים שלכם, אנו בחברת INCA נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בהשגת כל המטרות שהצבתם לעצמכם. צרו קשר עוד היום בטלפון 1-700-70-90-71.

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:211
קומיט וכל טופס במתנה