שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתיבת תוכן לאתר עורך דין

חדשות

כתיבת תוכן לאתר עורך דין, צילום: depositphotos.com
כתיבת תוכן לאתר עורך דין
11/04/2021, כתיבת מומחים

שוק עורכי הדין רווי עד מאוד. כאשר בכל שנה מצטרפים לשוק זה עורכי דין נוספים שצלחו את מבחן לשכת עורכי הדין. משמעות הדבר היא שכל משרד עורך דין חייב לחשוף עצמו ללא הרף אל מול לקוחות פוטנציאליים כדי להגדיל את נתח העבודה. מאחר ואנו חיים בעידן דיגיטלי, אין דרך טובה יותר לשווק את העסק מאשר באמצעות תוכן. תוכן איכותי מאפשר להציג בפני הלקוחות האפשריים את הידע והמיומנות של כל עורך דין במשרד. מצד שני ישנן גם כתבות קידום שנועדו להקפיץ את האתר לראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל כדי ליצור חשיפה נוספת. ישנן כמובן גם כתבות שיווקיות שאותן ניתן לשלב באתרים חיצוניים כדי לחשוף את האתר הרשמי בפני עיניים חדשות לגמרי. לכן, תוכן הוא כלי עוצמתי ביותר שביכולתו להזניק את המשרד ולהגדיל את מאגר הלקוחות.

מי צריך להיות כותב התוכן של המשרד?

ממש כפי שעריכת דין מצריכה קישורים, ידע וניסיון, כך גם נכון הדבר בתחום כתיבת התוכן. בעוד שעורכי הדין מתמצאים בחוק, אין הם בהכרח יודעים כיצד להביע זאת בכתב. לכן, כתיבת תוכן למשרד עורך דין חייבת להיעשות בידי כותב תוכן המתמחה בכתיבה על נושאים משפטיים. כותב זה יכול להיות עורך דין בעצמו או כזה המתמצא בעולם המשפטים לעומק. כמובן שלא כל כותב תוכן יכול לכתוב עבור אתר עורכי דין, שכן משימה זו מצריכה הבנה אמיתית של החומר המובא בפני גולשי האתר.

הבינו כי אין זה משנה אם התוכן נועד לקידום, שיווק או תצוגת הידע המקצועי. תוכן שאינו מקצועי עשוי לגרור את התוצאות ההפוכות ממה שקיוויתם אליו. לכן, על אף הפיתוי המובן בהחלט לכתוב את התוכן שלכם בעצמכם, זוהי לא תמיד הבחירה שתטיב עמכם. חשוב לדעת לכתוב את התכנים המשפטיים באופן שיתאימו גם למנועי החיפוש ולא רק על הנושאים שאותם תרצו להציג. חשוב מאד לכוון את הכותב עד כמה שניתן כדי שתקבלו את התוצר שרציתם, אך את מלאכת הכתיבה כדאי להשאיר לכותבים המקצועיים שיוכלו לספק עבורכם תוכן מדויק.

מהו ההבדל בין מאמר מקצועי למאמרי שיווק או קידום?

כדי לחדד מעט את הבנת חשיבות התוכן לעומקה, נעמוד רק לרגע על ההבדלים בין כתיבת תוכן מקצועי, קידומי ושיווקי. מאמר מקצועי נועד לשמש כסוג של תצוגת תכלית בפני הלקוחות המתעניינים במשרד. הבלוג המקצועי באתרכם הוא הפלטפורמה שבה אתם יכולים לספק מידע אמיתי ובעל ערך, כדי להראות לקוראים את תחום התמחותכם ואת עומק הידע שיש לכם בנושא.

מאמר שיווקי כשמו כן הוא, נועד לשווק את העסק במרחב הדיגיטלי. המסר השיווקי אינו חבוי אלא ברור וישיר. מאמרים אלה יכללו ברובם קריאה לפעולה בסופם. קריאה זו נועדה לעודד את הגולשים ליצור קשר כלשהו עם המשרד, בין אם באמצעות רישום לרשימת תפוצה, הזנת פרטים ליצירת קשר של ממש או פנייה ישירה למשרד.

מאמר קידום הוא למעשה מאמר הנועד לקדם באופן אורגני את האתר במנועי החיפוש. מאמרים אלה נקראים מאמרי SEO וישולבו בתוכם מילות מפתח שתפקידן לסמן למנועי החיפוש באיזה תחום מדובר. שזירת מילות המפתח צריכה להיעשות במיומנות רבה, כדי שלא יצרמו בתוך המאמר לקורא. בנוסף גוגל אינו מעריך תוכן שאינו איכותי אפילו אם משולבות בו מילות המפתח הנכונות.

איזה תוכן מומלץ לשלב באתר של משרד עורכי דין?

כשבוחרים את התוכן לאתר עורכי דין חייבים בראש ובראשונה להבין את קהל היעד של המאמרים. לרוב כתיבת תוכן לאתר עורך דין תעשה עבור לקוחות פוטנציאליים שאינם מתמצאים בנושאים ובשפה המשפטיים. לכן, צריכה להיעשות הנגשה של התוכן כדי שיוכלו הקוראים להבין באמת במה אתם עוסקים.

במאמרי קידום לרוב מומלץ לבחור בתוכן שיאפשר שילוב אורגני של מילות המפתח. כמובן שהמאמרים אינם חייבים לעסוק בנושא מילות המפתח בלבד, אך בהחלט מומלץ שיהיה קשר בין השניים. מאמרי שיווק צריכים להבהיר ללקוחות אילו שירותים אתם מציעים ומה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם, שכן עליכם לעודד אותם לפנות דווקא אליכם ולא למשרדים אחרים. מאמרים מקצועיים יכולים להיות מעמיקים הרבה יותר ברמת הידע המוענק ללקוח וניתן לספק בהם מידע נרחב ביותר. למעשה, כמה שהתוכן יהיה מעמיק יותר, כך יקבל הקורא את הרושם שמדובר במשרד מקצועי שביכולתו להעניק את השירות הטוב ביותר.

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:21
קומיט וכל טופס במתנה