שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתבתי כמה פניות ולא נעניתי – מה אפשר לעשות?

חדשות

כתבתי כמה פניות ולא נעניתי – מה אפשר לעשות?, צילום: freepik
כתבתי כמה פניות ולא נעניתי – מה אפשר לעשות?
06/04/2022, כתיבת מומחים

מרגישים כי למרות הניסיונות שלכם להכיר, אתם לא מצליחים להשיג את מבוקשכם? קודם כל עליכם להבין כי ביחד אתכם יש עוד לא מעט אנשים שונים שנמצאים באותה הסיטואציה.

הצלחה היא עניין אינדיבידואלי, ולמען האמת כל אחד מפרש את ההצלחה בצורה אחרת. יש כאלה שרואים את ההצלחה בדמות דייט אחד מוצלח, ואחרים רואים אותה כשיחה עם אנשים שונים. לכן אתם צריכים להבין קודם כל מהי ההצלחה מבחינתכם, ומהי המטרה שלכם באותו אתר הכרויות. יש כמה טיפים שנוכל לספק לכם על מנת שבפעם הבאה כן תקבלו מענה לפניות שלכם. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח לכם שתקבלו מענה, אך עדיין ישנה אפשרות להגדיל את הסיכויים. תזכרו כי המטרה הסופית תהיה למצוא את הגבר או את האישה שהכי מתאימים לכם.

 

הודעה ראשונה בנאלית

אחת מהסיבות השכיחות ביותר לכך שלא יענו לכם היא כי ההודעה הראשונה שלכם הייתה בנאלית. כלומר העתק הדבק של הודעות אחרות שאותן הייתם שולחים לגברים אחרים או לנשים אחרות. עליכם להבין כי הצד השני יכול לפרש את ההודעה הראשונה בצורה לא כל כך נעימה. מי שיקרא את ההודעה ירצה לראות כי אתם מעוניינים להכיר אותו על כל המשתמע מכך. לכן אנו מציעים לכם לכתוב הודעה שונה לכל אחד או לכל אחת שאתם פונים אליו או אליה. ברגע שהצד השני יראה כי התייחסתם אליו באופן אישי, לא תהיה סיבה שלא תקבלו מענה.

תנסו להיות הכי פשוטים

תזכרו כי הצד השני ירצה לראות את הפרצוף האמיתי שלכם בשיחות איתו. אם לא קיבלתם מענה אחרי שפניתם למספר אנשים שונים ככל הנראה ניסיתם להתייפות. במקרה כזה הצד השני פחות יתלהב מהרעיון, ולכן הוא לא יענה להודעות שלכם. הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם הוא פשוט להיות אתם עצמכם. ברגע שתהיו הכי פשוטים שיש תוכלו לראות איך עונים לפניות השונות שלכם. כאשר כל אחד יהיה הכי פשוט שיש השיחה תזרום בצורה טובה ויהיה כיף לשוחח האחד עם השני. בסופו של יום יש כאן פוטנציאל גדול מאוד להצלחה בהמשך הדרך.

תשמרו על אופטימיות

גם אם לא הולך לכם באתר הכרויות אחד, זה לא אומר שהגיע סוף העולם. תזכרו כי למטבע תמיד יהיו שני צדדים, ואי אפשר לקבל מענה לכל הודעה. קודם כל תמשיכו תמיד לפנות לאנשים שונים שמעניינים אתכם זה לא משנה מה נדמה לכם. ברגע שתשמרו על אופטימיות יהיה לכם קל מאוד לראות איך הדברים מתחילים להסתדר. פתאום תתחילו לראות שעונים לכם על כל מיני פניות שונות, ואולי אפילו תצאו אל דייט. לאורך כל הדרך תזכרו כי זה שעונים לכם הרבה או מעט זה לא בהכרח אומר משהו ספציפי. פגישה אחת מוצלחת אמורה להיות זאת שתעשה את ההבדל מנקודת המבט האישית שלכם.

בוחרים את האתר הנכון

יכול מאוד להיות כי הסיבה שבגללה עד כה לא קיבלתם מענה לפניות היא האתר שבו אתם נמצאים. לא כל אתר הכרויות יהיה האתר שבו תוכלו להשיג את מבוקשכם. אנו מציעים לכם לבחור בקפידה את האתר הנכון, ואל תחששו להחליף את האתר שבו אתם נמצאים. מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם בוחרים אתר הכרויות? לבחון היטב מה הוא מציע לכם מעבר לדברים הבסיסיים. אתר קליקופיד CliCupid , מציע מנגנון מתקדם המאפשר לבצע התאמה על פי נתונים שונים. המשמעות היא שכל מי שתראו את הפרופיל שלו יהיה כזה שאמור להתאים לכם כמו כפפה ליד.

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:142
קומיט וכל טופס במתנה