שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > שרת המשפטים: "מאיר ידע להילחם בעודף הבירוקרטיה והרגולציה"

חדשות

שרת המשפטים: "מאיר ידע להילחם בעודף הבירוקרטיה והרגולציה", צילום: עו"ד מאיר לוין. צילום: גיא אסיאג
שרת המשפטים: "מאיר ידע להילחם בעודף הבירוקרטיה והרגולציה"
29/11/2016, ליאור שדמי שפיצר

ועדת האיתור המליצה למנות את עו"ד מאיר לוין לתפקיד המשנה ליועמ"ש (משפט כלכלי פיסקאלי). עו"ד לוין מכהן כיום כיועץ הבכיר ליו"ר הרשות לניירות ערך ומנהל המחלקה הבינלאומית ברשות. שקד: "מאיר לוין מגיע לתפקיד לאחר שצבר ניסיון רב בשוק הפרטי. הוא יביא איתו גישה רעננה וביקורתית לשירות המשפטי הציבורי"

ועדת האיתור למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט כלכלי פיסקאלי) המליצה לשרת המשפטים לבחור לתפקיד את עו"ד מאיר לוין. לוין (42) מכהן כיום כיועץ הבכיר ליו"ר הרשות לניירות ערך ומנהל המחלקה הבינלאומית ברשות. במסגרת זו הוא צבר ניסיון כשותף בקבלת ההחלטות המקצועיות והניהוליות בדרגים הבכירים ביותר ברשות לני"ע, ובהתוויית התכניות האסטרטגיות של הרשות, לרבות בתחום הרגולציה.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

בעבר כיהן לוין כיועץ משפטי ברשות ניירות ערך, כסגן מנהל מחלקת התאגידים של הרשות, ולפני כן היה שותף במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות', שם גם החל את דרכו המקצועית כמתמחה. .

לעו"ד לוין תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, במסלול משולב לתלמידים מצטיינים באוניברסיטת בר אילן. הוא מתגורר ברעננה, נשוי ואב לארבעה ילדים.

בראש ועדת האיתור עמד היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. יתר חברי הוועדה הם מנכ"לית משרד המשפטים עו"ד אמי פלמור, נציב שירות המדינה משה דיין, נציגת האקדמי פרופ' צילי דגן ועו"ד אלי בכר.

בחירתו של עו"ד מאיר לוין מגיעה בהמשך להחלטת ועדת איתור בראשות ד"ר מנדלבליט להמליץ פה אחד על עו"ד רז נזרי לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט חוקתי-ציבורי) לפני כשבוע. נזרי (44) הממלא בחמש וחצי השנים האחרונות את תפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (פלילי), הוא בעל תואר ראשון במשפטים ומדעי המדינה ותואר שני במשפטים (שניהם בהצטיינות יתרה) מאוניברסיטת בר אילן. הוא החל את דרכו במשרד המשפטים בשנת 2000, ובמהלך השנים כיהן כעוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ובהמשך כעוזרו הבכיר של יהודה וינשטיין.

בהמלצתה ציינה הוועדה כי עו"ד נזרי הרשים ביכולות הניהול שלו, וניכר בו גם הניסיון שרכש במסגרת עבודה צמודה עם שלושה יועצים משפטיים לממשלה, במגוון רחב של נושאים, לרבות נושאים חוקתיים. עוד צוין כי עו"ד נזרי התמודד בהצלחה בהובלת פרויקטים מורכבים, תוך גילוי מנהיגות, והציג בפני הועדה תפיסת עולם בצורה בהירה ורהוטה שמצביעה על חזון וראייה אסטרטגית.

שרת המשפטים איילת שקד בירכה על המלצות ועדת האיתור במינויים של המשנים ליועץ המשפטי לממשלה רז נזרי ומאיר לוין, וציינה כי "מאיר לוין מגיע לתפקיד לאחר שצבר ניסיון רב הן בשוק הפרטי והן בתפקידו כיועץ משפטי בכיר ברשות לניירות ערך. הוא יביא איתו גישה רעננה וביקורתית לשירות המשפטי הציבורי. מאיר יידע להילחם בעודף הבירוקרטיה והרגולציה. הוא נחשב למומחה בתחום הפיננסי ואין מתאים ממנו לנהל את הייעוץ המשפטי לממשלה (פיסקאלי). בכוונתי לאשר את המלצות ועדת האיתור בשני המינויים".

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:31
קומיט וכל טופס במתנה