שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > כתב אישום באירוע התקיפה של רוני הררי ומאבטחו ברמת גן

חדשות

כתב אישום באירוע התקיפה של רוני הררי ומאבטחו ברמת גן , צילום: צילום: Getty images Israel
כתב אישום באירוע התקיפה של רוני הררי ומאבטחו ברמת גן
12/04/2017, עו"ד חור אוריאל ניזרי

אירוע התקיפה של העבריין המוכר רוני הררי ומאבטחו התבשל לכתב אישום נגד שי לריח בן 37 מרמת גן, משה בן-דביר בן 40 מקרית אתא, וליאור עבאדה בן 30 מקריית אונו, בגין תקיפת רוני הררי ומאבטחו בגינה ברמת-גן

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה הבוקר (ד), לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שי לריח בן 37 מרמת גן, משה בן-דביר בן 40 מקרית אתא, וליאור עבאדה בן 30 מקריית אונו, בגין תקיפת רוני הררי ומאבטחו בגינה ברמת-גן. הפרקליטות מבקשת כעת את המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, תוך התייחסות לחומרת המעשים בגינה ציבורית.

לקבלת עדכוני חדשות, פסיקה וחקיקה ישירות למייל, לחץ כאן

על פי כתב האישום,  שהוגש על-ידי עו"ד גיא גורן, לפני כחודשיים הגיעו הנאשמים, ביחד עם קבוצה גדולה של אחרים, אל גינה ציבורית ברמת גן, למפגש מתוכנן מראש עם רוני הררי. למפגש התלווה אל הררי, מאבטחו האישי. במהלך המפגש התלהטה השיחה בין שתי הקבוצות, ובפרץ אלימות, אל מול עיניהם של אזרחים תמימים, החלו הנאשמים והאחרים לתקוף באלימות ובגז פלפל את הררי ומאבטחו.

משהצליח הררי להימלט מן המקום, התמקדו הנאשמים שי לריח ומשה בן דביר במאבטחו של הררי, אשר היה מוטל על רצפת הגינה, מדמם כתוצאה מהבעיטות והמכות, וחסר אונים. במהלך האירוע דקר שותפם של הנאשמים, אשר זהותו אינה ידועה למאשימה,  את המאבטח השרוע על הקרקע באמצעות סכין, מספר דקירות בפניו ובפלג גופו התחתון. מיד בתום התקיפה החמורה נמלטו הנאשמים ביחד מזירת האירוע עם כל יתר שותפיהם לתקיפה החמורה.

בבקשת המעצר כתב עו"ד גורן מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי) כי התקיפה החמורה "ארעה בגינה ציבורית בעיר רמת גן בה טיילו אזרחים תמימים ובהם נשים וילדים. אל מול עיניהם המשתאות של אזרחים אלו, בצהרי היום, ביצעו המשיבים ויתר בני חבורתם, פרץ אלימות, יוצא דופן בחומרתו, אשר כתוצאה ממנו נמלטו אזרחים אלו, בבהלה, ממקום האירוע נוכח המעשים כמתואר בכתב האישום"

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:47
קומיט וכל טופס במתנה